Gå til innhold

en litt "intressant" DOOM 3 anmeldelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, greit nok at DOOM 3 ikke passer for alle, men jeg tror denne her slår det meste.. om jeg skulle quote noe fra den anmeldelsen måtte det være

"As a twenty-one year old I have to say I was freaked out, disturbed, and horrified by Doom III’s content. I can’t imagine what a thirteen year old would feel like. After hours of exposure to this game, I could see a child’s attitude and personality change because of this game."

å gi doom 3 0\5 pga av fremkalling av okkulte saker, dyrking av djevelen osv? trodde målet i DOOM 3 var å drepe de jævla djevel folka jeg ? :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rating: 0 out of 5 due to high levels of occult images and sounds, massive gore, and terrifying exposure to hell and demons. No game has gone so far as Doom III.

Haha.. latterlig dumt :!:

Skrevet
Rating: 0 out of 5 due to high levels of occult images and sounds, massive gore, and terrifying exposure to hell and demons. No game has gone so far as Doom III.

Haha.. latterlig dumt :!:

No game has gone so far as Doom III

Verdens desidert best salgsargument.

Skrevet (endret)
getting the full affect this game can give

hehehemm, affect=?

Nei huffameg,,

Å ta Doom 3 personlig er den største tabben en anmelder kan gjøre.

Han her burde heller solgt pølser på en kiosk, tror han kunne tjent samfunnet mer på det.

Tok meg tid til å registrere et brukernavn på siden å skrive dem en klagemail:

You should be ashamed. This review is of no value whatsoever, and should be removed. The reviewer takes the game too personally, and that is the biggest mistake a reviewer can make. It is also flooded with grammar mistakes..

If a reviewer can't take a game for what it is "entertainment" he or she should find a new job, or if I take this site a little less seriously: A new hobby.

Endret av Xanitra
Skrevet
Altså, greit nok at DOOM 3 ikke passer for alle, men jeg tror denne her slår det meste.. om jeg skulle quote noe fra den anmeldelsen måtte det være

"As a twenty-one year old I have to say I was freaked out, disturbed, and horrified by Doom III’s content. I can’t imagine what a thirteen year old would feel like. After hours of exposure to this game, I could see a child’s attitude and personality change because of this game."

å gi doom 3 0\5 pga av fremkalling av okkulte saker, dyrking av djevelen osv? trodde målet i DOOM 3 var å drepe de jævla djevel folka jeg ? :!:

Jeg er faktisk enig med deg selv er jeg gått over 21 men hehe syns endel i dette spill var gross, lurer litt på hvor alle disse som laget all bråket rundt GTA3 er nå. ???

Et stykke ut i spillet så skytter du på småbarn (spebarn....) ja dog med vinger... men helt tydelig barne skrik så vi kan vel bare vente på Dåvøy & co kommer.

Til deles er jeg enig syns doom3 var kansje i overkant av hva du kan forvente av et spill!.

Heller ikke spesielt bra.

Skrevet

Som kaq sa, dette er en kristen spillanmeldelsesside, og da ser de selvfølgelig på spillet med argusøyne i forhold til hva det prøver å formidle. Selv ble jeg særdelses lite sjokkert og skremt av spillet etter å ha spilt meg gjennom den første timen, og det ble mer og mer repetivt og forutsigbart som tiden gikk.

Skrevet
This is the worst game review that I have ever read. The stench of your Christian Hypocrisy is overwhelming.

Why did you find it necessary to play the ENTIRE game when you say, "Stay far away from Doom III it has no value to it at all. I would highly recommend that anyone who professes themselves to be Christians, to NOT PLAY THIS GAME." Not to mention this little gem, "near the mature rating of 17+ that it has been given, this is strictly an adult game. I really don?t see any valuable aspect in playing this game, it?s not fun. It literally eats away at you spiritually and really sucks you dry." Why did you feel it necessary to play the ENTIRE game and have your soul sucked dry? Was it really that offensive to you? I think if it was, you wouldn't have played through the whole thing. Stop hiding behind your pseudo-Christian "morality". You are simply a hypocrite.

Your review needs serious help apart from your moral disparity. Please explain this, "My point is clear graphics are great but would have looked a lot better if this game came out a year earlier." The game could not have come out a year earlier and have had the same level of graphics. Please cite some examples of games that are more impressive. In one breath you say the game is graphically beautiful and in the next you say they're not impressive. Well which is it?

Sorry but your review wouldn't cut it on a "regular" board, but is even more laughable on a "Christian" board. You're talking out both sides of your mouth, saying you enjoyed the creepy, horrific experience, but then cursing the game for being "satanic". I still don't see how the game was "satanic" at all. What about the game referred to Satan? No where in the game was the impression given that you were playing in the christian definition of hell. Hell, in the game, was simply a descriptive term. And if you still think the game referred to a Christian hell, which hell are you referring to? Gehenna, Sheol, Tartarus, Hades? Or did you not know that those four words were translated interchangeably as HELL in the bible?

Do yourself a favor and get off the fence. If you're going to profess to be a Christian, then stop playing with "satanic" games. We wouldn't want your soul to be sucked dry now would we?

^^ What he said. :)

Skrevet

Helt grei review sett fra et kristent ståsted. Kan jo nesten ikke forvente annet. Det er jo en reiview av og for kristne. Hva de synes og tror om relgion og Doom3 må de vel få lov til å ha for seg selv. Det er vel så stort hykleri for ikke kristne å blande seg inn og komme med sure kommentarer

• 2 uker senere...
Skrevet
det er jo akkurat dette som selger, "grusomme" spill selger bra, samme skjedde når GTA 3 kom  :wee:

å du liker ikke det?

Hvem kan vel ikke like GTA? Det er jo et av de mest geniale spillene som noen gang er blitt laget, og jeg gleder meg til GTA:SA kommer til PC for da skal jeg kjøpe det med en gang :yes:

Doom 3 er bare konge bra. Og denne anmelderen her av den verste sorten som finnes.

Skrevet (endret)

Hehe, men som jeg nevnte i en annen tråd: Doom3 er ikke et spill for religiøse fanatikere.

Ellers quoted LarsP en glimrende oppsummering som traff spikeren rett på hodet.

Endret av Vice
Skrevet

Værste spill-tester ever? Hvis ikke, link til en som ER det!^^

Han er jo helt koko-mongo! :!: Hva med grafikken da? Hva med skygge- og lys effektene? hva med fysikken?

OMG for en I.D.I.O.T!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...