Gå til innhold

Michael Jackson The Pedofile


Anbefalte innlegg

Vanligvis bruker jeg og være objektiv (ihvertfal prøver). Med Michael Jackson er det anderledes. Dette er min subjektive mening:

 

Michael Jackson var en svart gutt som hatet faren og ville ligne diana r. Han likte scena og ble raskt et musikk idol.

 

Han viste unaturlige tendenser da han begynte og farge den mørke huden sin hvit .

Vi snakker altså om en Gollum utgave.

 

Alt dette hadde vært tålbart hvis det ikke hadde vært for at Michael Jackson drev med subspekte ting på fritida .

 

1. Lokket unge med alkohol

2. Hadde underjordisk tunell til et lukket barnerom me lydtette vegger i sin bolig.

3. Spant sex nettverk på farm ved og presse en uskyldig familie til og produsere filmer

4. Flere vitner som forteller om misbruk.

 

Men Gollumen prøver seg på en dobbelthake når han er så frekk og produsere en film om hans liv og framtidige frifinnelse.

 

Denne gale psykopaten er et godt eksempel på hvordan en skruppeløs kakse greier og sno seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Han var en dyktig musiker, dog.

Han er imo. Sitter duden i fengsel? Jeg velger å tro at hudfargen er resultatet av en sykdom, slik han selv hevder.

Lenke til kommentar
Han var en dyktig musiker, dog.

Han er imo. Sitter duden i fengsel? Jeg velger å tro at hudfargen er resultatet av en sykdom, slik han selv hevder.

Han bør sitte i fengsel iallfall, av hensyn til samfunnet rundt han. Ellers virker det som at jo flinkere man er til å drive med kreative ting som kunst/musikk/osv, desto mer skrullete blir man på andre områder.

Lenke til kommentar

Jeg leser for tiden "Michael Jackson - The Magic & The Madness" av J. Randy Taraborrelli. Den er 700 sider lang, og er det mest komplette verket om Michael Jackson og hans familie. Og den er veldig, veldig objektiv. Den er også basert på troverdige kilder - venner, familiemedlemmer, Michael selv, rettsdokumenter og så videre.

 

Anbefalt lesning for folk som vi si både godt og vondt om mannen.

 

For å si litt av det jeg har lest (igjen, dette er basert på troverdige kilder, legejournaler og legene selv). Michael lider av en sykdom kalt Vitiligo, en hudsykdom veldig vanlig blant afroamerikanere. En får hvite flekker, og ofte blir huden helt hvit over hele kroppen. Michael har fått denne sykdommen trolig pågrunn av overdreven bruk av blekekrem (ja, det finnes). Han ville aldri bli hvit, han ville bare bli lysere.

 

Han ville aldri bli lik Diana Ross. Dette har han sagt selv til forfatteren av boken, og familiemedlemmer har også fortalt forfatteren at Michael aldri ville dette. Nesen opererte han først pågrunn av at han skadet den, men han skeiet totalt ut med ansiktsoperasjonene som vi alle vet.

 

Hovedteorien er at Michael Jackson alltid har vært misfornøyd med utseendet sitt. Tenk deg å falle inn i "show-biz" som 9-åring, og leve konstant, alle årene av ditt liv, i medienes søkelys. Alle mennesker i verden bryr seg om hvordan DU ser ut. Sier noen noe stygt om deg -- tenk hvordan det går inn på deg når du er verdens største artist? Og når du i tillegg er så distansert fra virkeligheten og har så ufattelig mye penger -- da er det lett å fikse litt på det du er misfornøyd med.

 

Michael Jackson er utvilsomt en rar person, men han er tvilsomt ond (med mindre sakene mot ham er sanne, men det gjenstår jo å se). Han er bare veldig, veldig forvirret og ensom. Det ødelegger et menneske å være verdens største stjerne fra du er 9-åring, og kontinuerlig bli presset av din egen familie til å være enda bedre og jobbe enda hardere.

 

Men, uansett, Michael Jackson er et musikalsk geni, og trolig den mest kompetente PR-personen verden noensinne har sett.

 

Les boken så skal du se!

Endret av Erling E.
Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke michael jackson. Kan ikke sette fingern på det, men jeg har aldri likt verken han eller musikken. Alikevel stiller jeg meg litt skeptisk til denne saken. Han har gjentatte ganger bevist for verden at han er SNÅL, men gjør det han til pedofil? Det er jo ikke uvanlig å komme med falske påstander mot personer som har penger og/eller makt. Etter sist gang disse påstandene kom mot han ble det forlik i millionklassen, så det er jo tydelig at han kan utnyttes ved hjelp av nettopp falske påstander. Det har jo også blitt stilt store spørsmål ved moren til gutten sin troverdighet i denne saken grunnet tidligere oppførsel.

 

Jeg vil ikke noen skal tro at jeg støtter Michael Jackson da dette er et rykte man ikke kan leve med, men jeg kan virkelig ikke fordra løgnere som skal utnytte rettsystemet.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Jeg leser for tiden "Michael Jackson - The Magic & The Madness" av J. Randy Taraborrelli. Den er 700 sider lang, og er det mest komplette verket om Michael Jackson og hans familie. Og den er veldig, veldig objektiv. Den er også basert på troverdige kilder - venner, familiemedlemmer, Michael selv, rettsdokumenter og så videre.

 

Anbefalt lesning for folk som vi si både godt og vondt om mannen.

 

For å si litt av det jeg har lest (igjen, dette er basert på troverdige kilder, legejournaler og legene selv). Michael lider av en sykdom kalt Vitiligo, en hudsykdom veldig vanlig blant afroamerikanere. En får hvite flekker, og ofte blir huden helt hvit over hele kroppen. Michael har fått denne sykdommen trolig pågrunn av overdreven bruk av blekekrem (ja, det finnes). Han ville aldri bli hvit, han ville bare bli lysere.

 

Han ville aldri bli lik Diana Ross. Dette har han sagt selv til forfatteren av boken, og familiemedlemmer har også fortalt forfatteren at Michael aldri ville dette. Nesen opererte han først pågrunn av at han skadet den, men han skeiet totalt ut med ansiktsoperasjonene som vi alle vet.

 

Hovedteorien er at Michael Jackson alltid har vært misfornøyd med utseendet sitt. Tenk deg å falle inn i "show-biz" som 9-åring, og leve konstant, alle årene av ditt liv, i medienes søkelys. Alle mennesker i verden bryr seg om hvordan DU ser ut. Sier noen noe stygt om deg -- tenk hvordan det går inn på deg når du er verdens største artist? Og når du i tillegg er så distansert fra virkeligheten og har så ufattelig mye penger -- da er det lett å fikse litt på det du er misfornøyd med.

 

Michael Jackson er utvilsomt en rar person, men han er tvilsomt ond (med mindre sakene mot ham er sanne, men det gjenstår jo å se). Han er bare veldig, veldig forvirret og ensom. Det ødelegger et menneske å være verdens største stjerne fra du er 9-åring, og kontinuerlig bli presset av din egen familie til å være enda bedre og jobbe enda hardere.

 

Men, uansett, Michael Jackson er et musikalsk geni, og trolig den mest kompetente PR-personen verden noensinne har sett.

 

Les boken så skal du se!

den boka må være tung og lese.

 

hva sier boka om at han hadde en underjordisk gang i huset sitt til et barnerom?

 

tviler på at alle vitnene ville ha utlevert seg slik bare for pengene , politiet mener de også har nok beviser.

Lenke til kommentar

det KAN jo være at han bare er glad i barn, og vil gjøre sitt beste for at de har det bra, sånn han mener det...

 

han har jo ikke hatt noe barndom selv, den ble ødelagt av musikken og faren hans...

men han er merkelig ja...

veldig merkelig...

 

og barna hans..

hvite med lyst hår, han var jo selv neger...

og neger + mulat blir ikke helt hvitt...

tviler på at det er hans barn...

 

han har 2 unger...

Lenke til kommentar

syns han lager god musikk i hvert fall..

han virker jo litt pedo på mange måter..

 

Ellers virker det som at jo flinkere man er til å drive med kreative ting som kunst/musikk/osv, desto mer skrullete blir man på andre områder.

enig..

Endret av toss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...