Laibach Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 prøver å brenne dvd'er men får denne "Power Celibration Error" meldingen i Nero. noen forslag om hva det kan være?
Hårek Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Det kan lønne seg å lese rett, det er naturligvis "Calibration". Når man får slike meldinger så er det bare å gå inn på www.Google.com og søke, så finner man svaret på et øyeblikk. Og svaret er at platene dine er for dårlige. http://www.pioneeraus.com.au/computer/faqs/faq_22.html
sydana Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 hadde samme problemet med brennern min å, fikk bare "power calibration error". Prøvde all slags platemerker å prisklasser, men det hjalp ikke, så e sendte brennern inn til komplett, for at de skulle se på den..men da fikk jeg bare en ny en, og den har e ikke hatt noe problem med:) Den tar alle de platene som e fikk "power calibration error" med på den gamle brennern..
OC-Freak Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Helt normalt med en del brennere i sammen med billige/ukjente plater. Virker ikke verbatim en gang - så er det nok feil på brenneren.
sedsberg Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg får ofte den meldingen om jeg prøver å overbrenne. (Tilogmed på plater som er beregna til det. Memorex TwelveMAXX 1032.)
JKJK Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 har hatt flere brennere som har kommet med den feilmeldingen ettersom at garantidatoen har nermet seg hvis du slår opp i hjelpefila til nero, så skal det stå noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå