Gå til innhold

Ungdomspartiet SU .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i SU's program er det ikke gåstegn rundt revolusjon..

 

I lukkete styrerom i de største bedriftene sitter menn i dress og bestemmer diktatorisk hvor det det skal brukes penger i samfunnet vårt. De bestemmer hvem som skal ha jobb og hvor det bør bo folk. På børsene leker spekulanter med pengene og arbeidsplassen til vanlige folk

 

Dresskledte mennesker, æsj av meg! Har DU mer en en dress i skapet hjemme? Nei da vil vi ikke leke med deg.

 

Se p måten det er skrevet på.. Du ser hvem det er laget for å fri til..

 

Kan i det hele tatt oppsumeres i ett ord: TRAGISK

Lenke til kommentar
Dresskledte mennesker, æsj av meg! Har DU mer en en dress i skapet hjemme? Nei da vil vi ikke leke med deg.

"Menn i dress" en en billedlig måte å beskrive makteliten på, og det vet du.

Joda, men i hver eneste avsnitt på SU-siden nevnes jo "de dresskledte" som om det var en slags mafia.. For å ikke snakke om "kapitalistene som bare vil ta fra deg alt du eier å har!"...

Lenke til kommentar
Joda, men i hver eneste avsnitt på SU-siden nevnes jo "de dresskledte" som om det var en slags mafia..

Hvilket ikke er en veldig gal karakteristikk.

 

For å ikke snakke om "kapitalistene som bare vil ta fra deg alt du eier å har!"...

 

Jepp.

Dr Joachim analyserer....

 

 

 

 

 

 

Diagnose: HalTan sluker commie-propaganda rått, og er allerede hjernevasket. Finnes det hjelp å få tro?

Lenke til kommentar

Jeg elsker SU.

 

Synes du det er greit at de tre rikeste mennene i verden eier mer enn de 48 fattigste landene til sammen?

 

localhost:~$ lynx -head -dump http://www.su.no

Server: Microsoft-IIS/6.0

X-Powered-By: ASP.NET

 

Vi liker ikke rike folk, men å støtte Bill Gates økonomisk når det finnes andre (og bedre IMO) alternativer, er selvsagt ikke noe problem.

 

Ellers er sidene så fulle av sammenhengende skrot at jeg ikke tror mine egne øyne.

Lenke til kommentar
HalTan sluker commie-propaganda rått, og er allerede hjernevasket. Finnes det hjelp å få tro?

Jeg sluker ingenting rått, men uansett hvor mye det er satt på spissen, så er det en viss sannhet i at "dresseliten" sitter på toppen av kransekaka og fordelen den nokså skjevt. For ikke å snakke om at Kapitalismen gir en økonomisk elite store fordeler, i forhold til "mannen i gata".

Lenke til kommentar
Jeg elsker SU.

 

Synes du det er greit at de tre rikeste mennene i verden eier mer enn de 48 fattigste landene til sammen?

 

localhost:~$ lynx -head -dump http://www.su.no

Server: Microsoft-IIS/6.0

X-Powered-By: ASP.NET

 

Vi liker ikke rike folk, men å støtte Bill Gates økonomisk når det finnes andre (og bedre IMO) alternativer, er selvsagt ikke noe problem.

 

Ellers er sidene så fulle av sammenhengende skrot at jeg ikke tror mine egne øyne.

Vet du, vi i høyre kjører linux-løsninger :)

 

Konkuranseutsetting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...