Gå til innhold

Ungdomspartiet SU .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker SU.

 

Synes du det er greit at de tre rikeste mennene i verden eier mer enn de 48 fattigste landene til sammen?

 

localhost:~$ lynx -head -dump http://www.su.no

Server: Microsoft-IIS/6.0

X-Powered-By: ASP.NET

 

Vi liker ikke rike folk, men å støtte Bill Gates økonomisk når det finnes andre (og bedre IMO) alternativer, er selvsagt ikke noe problem.

 

Ellers er sidene så fulle av sammenhengende skrot at jeg ikke tror mine egne øyne.

Vet du, vi i høyre kjører linux-løsninger :)

 

Konkuranseutsetting :)

De fleste maskiner i SU jeg har sett har da også kjørt Linux... Er vel bare serveren som er Microsoft-IIS/6.0...

Lenke til kommentar
De fleste maskiner i SU jeg har sett har da også kjørt Linux... Er vel bare serveren som er Microsoft-IIS/6.0...

Du bruker Hotmail :)

 

Beklager, men jeg klarer ikke å ha forståelse for folk som påstår at de ikke liker kapitalisme og at verdens goder er skjevt fordelt, men allikavel så klarer man jaggu å benytte seg av produkter fra nettopp verdens rikeste personer/selskaper.

 

Prakteksemplet her er NKP. I avisen "Friheten" så kan vi lese om at kapitalisme suger, at verdens rikeste har altfor mye penger osv, men allikavel så oppgir 2/3 av kontaktpersonene på sistesiden en Hotmailadresse.

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
*snip*

Det at de benytter seg av et MS-produkt gjør at de ikke er prinsippfaste nok for deg? Gudbedre, SU er da ikke for total avskjerming fra verden heller.

 

Kan garantere deg at SU'ere drikker cola også, og går med Converse-sko.

Ja jeg bruker hotmail...

 

Edit: Men kjører Trillian ... Og hotmail brukes bare i forumer...

Endret av Ext-Seeno
Lenke til kommentar
Du bruker Hotmail :)

 

Beklager, men jeg klarer ikke å ha forståelse for folk som påstår at de ikke liker kapitalisme og at verdens goder er skjevt fordelt, men allikavel så klarer man jaggu å benytte seg av produkter fra de samme karene som.

 

Prakteksemplet her er NKP. I avisen "Friheten" så kan vi lese om at kapitalisme suger, at verdens rikeste har altfor mye penger osv, men allikavel så oppgir 2/3 av kontaktpersonene på sistesiden en Hotmailadresse.

OG JEG GJENTAR: Man er da til en viss grad moderne, mye har forandra seg siden de røde dyrket sin egen mat i kolonihager, og vevet egne klær av bambus (satt på spissen, eh..). Poenget mitt er vel at det å "angripe" SU for dette er bare tåpelig, det sier seg selv at de bruker produkter som alle andre.

Lenke til kommentar
*snip*

Det at de benytter seg av et MS-produkt gjør at de ikke er prinsippfaste nok for deg? Gudbedre, SU er da ikke for total avskjerming fra verden heller.

 

Kan garantere deg at SU'ere drikker cola også, og går med Converse-sko.

Og tar en burger på Mækkern før de drar i anti-globaliseringsdemonstrasjon?

Har man politiske synspunkter så får man jo prøve å leve etter de også, ikke si en ting og gjøre noe helt annet.

Lenke til kommentar

Victor Nordmann gjorde mye rart.....

Hva er det du sikter til?

Desentralisering blant annet. Han førte i det hele tatt ganske mye politikk jeg overhodet ikke stiller meg bak.

 

EDIT: Forøvrig har jeg nå tittet på sidene til Vestre SU, hvor hele styret har hotmailadresser. Alle som én ;)

 

De må gjerne bruke MS for meg, men det er jo et lite paradoks..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
OG JEG GJENTAR: Man er da til en viss grad moderne, mye har forandra seg siden de røde dyrket sin egen mat i kolonihager, og vevet egne klær av bambus (satt på spissen, eh..). Poenget mitt er vel at det å "angripe" SU for dette er bare tåpelig, det sier seg selv at de bruker produkter som alle andre.

Selvsagt "bruker SU produkter som alle andre", men når fanesaken er kampen mot kapitalisme og verdens rikeste mennesker, så er det underlig at man ikke klarer å støtte noen andre enn akkurat Bill Gates når man velger hvor man vil ha en tjeneste, spesielt når antallet tilbydere er så gigantisk.

Lenke til kommentar
*snip*

Det at de benytter seg av et MS-produkt gjør at de ikke er prinsippfaste nok for deg? Gudbedre, SU er da ikke for total avskjerming fra verden heller.

 

Kan garantere deg at SU'ere drikker cola også, og går med Converse-sko.

Og tar en burger på Mækkern før de drar i anti-globaliseringsdemonstrasjon?

Har man politiske synspunkter så får man jo prøve å leve etter de også, ikke si en ting og gjøre noe helt annet.

Min oppfattning er at de fleste litt reflekterte SU-ere faktisk ikke spiser på McDonalds.

Lenke til kommentar
Og tar en burger på Mækkern før de drar i anti-globaliseringsdemonstrasjon?

Har man politiske synspunkter så får man jo prøve å leve etter de også, ikke si en ting og gjøre noe helt annet.

Lite trolig, spesiellt da Mækker'n er en av de bedriftene slike demonstrasjoner har gått mest ut over.

 

Jeg spiser for øvrig på Mækkær'n om jeg må, selv om jeg ikke er SÅ glad i konseptet. Jeg er dog heller ingen SU'er.

Lenke til kommentar

Min oppfattning er at de fleste litt reflekterte SU-ere faktisk ikke spiser på McDonalds.

Det er jo et minimum. Å se SU-ere som eter på Mækkern, er som å se en gjeng ny-nazister stille seg opp i køen på en kebabsjappe[0].

 

[0] Underforstått: Sjappa er drevet av en person av fremmedkulturell opprinnelse.

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
Selvsagt "bruker SU produkter som alle andre", men når fanesaken er kampen mot kapitalisme og verdens rikeste mennesker, så er det underlig at man ikke klarer å støtte noen andre enn akkurat Bill Gates når man velger hvor man vil ha en tjeneste, spesielt når antallet tilbydere er så gigantisk.

Liten digresjon: Men for alt hva vi vet har ikke SU betalt en skit for MS-produktet. :p

Lenke til kommentar
Selvsagt "bruker SU produkter som alle andre", men når fanesaken er kampen mot kapitalisme og verdens rikeste mennesker, så er det underlig at man ikke klarer å støtte noen andre enn akkurat Bill Gates når man velger hvor man vil ha en tjeneste, spesielt når antallet tilbydere er så gigantisk.

Liten digresjon: Men for alt hva vi vet har ikke SU betalt en skit for MS-produktet. :p

Godt poeng. :love:

Endret av Ext-Seeno
Lenke til kommentar
Det er jo et minimum. Å se SU-ere som eter på Mækkern, er som å se en gjeng ny-nazister stille seg opp i køen på en kebabsjappe[0].

 

[0] Underforstått: Sjappa er drevet av en person av fremmedkulturell opprinnelse.

AH!!! Ironisk nok har jeg sett en gjeng skinheads spise kebab! :D

Kebab laget av en med fremmedkulturell opprinnelse?

Lenke til kommentar
Det er iallefall ikke noe bedre.

Spør du meg er det en ganske god måte å markere at man ikke støtter det på. :shrug: Akkurat som RVs skolebokaksjon (som jeg for øvrig er 110% for).

 

EDIT: Ext-Seeno: Regner med det... Det finnes ÈN kebabsjappe i Oslo drevet av en ikke-utlending og det jobber likevel masse arabere der.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...