sluffy Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg gjorde, helt til det kom regn, lyn, torden og vind...
Jan Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 haha Her i Ålesund har det vært perfekt badevær i ei uke. (på tide)
Putekos Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg har badet nesten hver dag siden sommerferien begynte. Har fått opp det lille badebassenget med plass til fire i hagen også, så når jeg ikke rekker stranden, stuper jeg oppi der! MMM!
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Badet 2dager på rad. Igår badet eg over 3timer i strekk...nesten. Idag var eg altfor trøtt og bare daffet og så på damer bade men hunden vasset i vannet og damene bøyde seg for å klappe vofsen.
Jan Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 jeg hoppa fra kaien. Skulle klarte opp dekkene og der var såklart de hvite små skjella. Fossblødde til de grader, men det er jo bare typisk. Ingen bading uten litt klabb og babb
sluffy Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 De små skjellene kalles vel Rur, og de har laget begge fotsålene mine til kjøttkaker tidligere. Sto på en stein nedi vannet, så kom en schvæær båt forbi, og lagde stooore bølger. Og de bølgene dradde meg fram og tilbake på steinen..
Hotvedt Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 kan ikke bada på stranda da.. bare "kjas og mas" der.. båt er tingen! bada i viksfjord i dag(larviksfjorden) med 24,7 grader i vannet..
Jan Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Sjøen som er tingen! salt og klissete hår etterpå..
Jan Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 De små skjellene kalles vel Rur, og de har laget begge fotsålene mine til kjøttkaker tidligere. Sto på en stein nedi vannet, så kom en schvæær båt forbi, og lagde stooore bølger. Og de bølgene dradde meg fram og tilbake på steinen.. hahahaha dakar
Anbefalte innlegg