Gå til innhold

splintercell2 eller hitman3(xbox)

e321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker begge to jeg da, og synes ikke de kan sammenlignes, siden det er to ganske forskjellige spill det er snakk om her.

Men jeg går for Hitman: Contracts, ettersom jeg har en liten forkjærlighet til leiemordere :love:

Skrevet

Thief 3.

OK, det er kanksje ikke like polert som de andre, men jeg synes gameplayet er betraktelig dypere og bedre enn Splinter Cell og Hitman. Selvom det har mange "skjønnhets feil".

Skrevet

Splinter Cell: Pandora Tomorrow har en forholdsvis enkel, men jevnt over god enspillerkampanje, samt en fabelaktig og ganske nyskapende flerspillerdel. Hitman: Contracts har på sin side mye mer varierte og store oppdrag, og med en stilføring som ganske enkelt er PT langt overlegen. Her er det imidlertid ikke flerspillermuligheter. Thief: Deadly Shadows er det klart minst polerte spillet av de tre, men kan stille opp med en atmosfære og en dybde som overgår begge de to andre - samt den tøffeste hovedpersonen.

Hvis jeg ikke alt hadde hatt alle spillene i min samling, ville jeg først gått for Hitman: Contracts og Thief: Deadly Shadows.

Våre omtaler:

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Hitman: Contracts

Thief: Deadly Shadows

Edit:

Har kjøpt sp:pt, Sjukt bra da !  :yes:

Såg på contracts, men det var jo helt likt 2'n jo!

Og det gjaldt ikke Splinter Cell: PT? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...