Gå til innhold

Moteplagg du ikke kan fordra?

Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Folk som går i rødungdom klær å for å stå for noe politisk når de ikke vet hva politikk er engang.

jeg spurte en råd ungdom aktivist engang om han var for eller mot privtisering.. det det hviste han ikke helt OMG

Hva pokker er rødungdom klær?

Skrevet

Jack and Jones gensere... det værste jeg ser er (horisontal)stripete J&J gensere i "glatt" polyesterstoff.

OBS! Viktig å skille mellom boksesko og hightops! Jeg har de her, de ser forresten mye bedre ut når man ikke har lisser i den øverste delen.

Skrevet
Jeg gjør.

Og?

Jeg anser en liten anelse av sarkasme, men det er ikke godt å vite. ;)

Jeg mente at jeg diskriminerte mot feite som viser fram tangatrusen. Det mener jeg er forbeholdt de som har brukt litt tid på å holde kroppen i form.

Skrevet
Jeg hater når jenter kler seg i denne "advokat-stilen".... trasig!

Hei, jeg går med det...og det er LEKKERT. Hallo. Jenter i kontorskjørt, slips, hvit bluse og høye hæler. :w00t:

Skrevet
OBS! Viktig å skille mellom boksesko og hightops! Jeg har de her, de ser forresten mye bedre ut når man ikke har lisser i den øverste delen.

Mmm.. Ja man kan skille mellom dem. J****la stygge og ganske stygge. :tease: Slenger meg på Haltan på de bokseskoene, ellers misliker jeg sterkt pannebånd, trailercaps, hockeysveis (vet det ikke er et klesplagg, men likevel..), glorete 80-tallsklær (miniskjørt osv. i neongult, rosa og neongrønt :sick: ), rosa skjorter på gutter, moonboots, boblevester, mokkasiner, cowboyslips og piratbukser. Tror det var alt. :grin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...