Gå til innhold

Moteplagg du ikke kan fordra?


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke fint med jenter som kjøper alt for små klær. Mamma mumla noe i morrest om at hu hadde lest et eller annet sted at, noen jenter kjøpte så trange klær,at de konstant holdt inn magen. etter en stund måtte de ha hjelp til å lære å puste ordentlig igjen :nei:

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Jeg hadde blitt ganske kvalm om vaskedamene på skolen ikke hadde brukt BH.

På skolen vår er det urovekkende mange kvinnelige lærere som ikke bruker BH. Lurer på om de prøver å bryte seg ut eller noe. :ermm:

Jenter med faste og litt mindre pupper, i trange topper, uten BH.. namm!

Amen.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Jeg hadde blitt ganske kvalm om vaskedamene på skolen ikke hadde brukt BH.

På skolen vår er det urovekkende mange kvinnelige lærere som ikke bruker BH. Lurer på om de prøver å bryte seg ut eller noe. :ermm:

Min lærer gjør ikke...

Ikke pent å se på... :thumbdown:

Jeg vet så inderlig godt hva du mener. Dessverre. :hrm:

Lenke til kommentar
Heh, er ikke strengt tatt alle merkeklær laget av noen underbetalte indonesere e.l.? Det er klart det er kvalitetsforskjell på ting, men samtidig er det litt morsomt at enkelte er villige til å betale [sett inn tall med 3-4 siffer her] x produksjonsprisen for å få et plagg med en spesiell logo. Men, hva gjør man vel ikke for et kult image. :p

Mine klær er lagd av italienere som får lønn i € :p

Lenke til kommentar
Heh, er ikke strengt tatt alle merkeklær laget av noen underbetalte indonesere e.l.? Det er klart det er kvalitetsforskjell på ting, men samtidig er det litt morsomt at enkelte er villige til å betale [sett inn tall med 3-4 siffer her] x produksjonsprisen for å få et plagg med en spesiell logo. Men, hva gjør man vel ikke for et kult image. :p

Mine klær er lagd av italienere som får lønn i € :p

Hvorfor skal man egentlig alltid ta Tommy Hilfiger? De har jo blitt nødt til å bli ekstremt strenge på opphavsland... Av fem tommyplagg jeg finner her, er de made in Indonesia, Singnapore, Thailand, India og Sri Lanka.. Andre som venstresiden ikke har angrepet, har China på alt, og underbetaler garantert...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg hadde blitt ganske kvalm om vaskedamene på skolen ikke hadde brukt BH.

På skolen vår er det urovekkende mange kvinnelige lærere som ikke bruker BH. Lurer på om de prøver å bryte seg ut eller noe. :ermm:

Min lærer gjør ikke...

Ikke pent å se på... :thumbdown:

Jeg vet så inderlig godt hva du mener. Dessverre. :hrm:

Ja.. huff!

 

Det er litt ekkelt å se brystvortene stikke ut på tskjorta til gamle, småfeite lærere :yucky:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...