Gå til innhold

Vi som skal i forcen til høsten


DuTTZi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, men det er litt kipt å måtte oppgi det som grunn til at du ikke tjente verneplikten var nynazisme når du søker jobb...

Nå er det godt under halvparten av hvert mannlig årskull som blir innkalt til førstegangstjeneste, det er ikke sikkert at en eventuell arbeidsgiver funderer over hvorfor arbeidssøkeren har vært inne til førstegangstjeneste i det hele tatt.

 

Forøvrig, blir ikke nynazister innkalt til førstegangstjeneste?

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar

Jaja, da er jeg inne. Vært her en uke nå.

 

Hvor skal jeg begynne..

 

Jeg valgte telekompaniet, der havnet jeg under radiotroppen.. Har vel det beste befalet av alle sammen her. Meget flinke folk, men du trenger å ha respekt:P

 

Etter som jeg da kanskje ikke har verdens beste kondis har jeg vel bommet litt på hvor jeg skal være dette året, men det får gå seg til:P Skal vist være vi i radiotroppen som skal gå mest, lengst å tyngst... jaja, sikkert skryt av befalet:P

 

Men rektrutten har vært hard, men ikke skikkelig ille ennå.. skutt litt, gått langt, jogget mye, testa CS-gass og annet snacks:P

 

Ellers er ordet fritid falt ut av mitt vokabular... husker ikke hva det betyr lenger jeg...

 

Vi har Løynant Stjern, Fenrik Setvik, Fenrik Hagen, Fenrik Geithreim, Sersjant Strøm.

 

Kan ikke si at noe av det jeg hadde fryktet om et nazireigme i militæret stemmer. Vi har det for det meste veldig arti...

 

Men, det er MIN oppfatning...

Lenke til kommentar

Nikern!

 

Gratulerer med valg av Sambandsbataljonen:D Hehe.. Einaste negative eg ser er at du har fått Geitrheim som befal. Ikkje bra :no: Dårleg befal. Vi hadde han som teknikar på ein av kommandoplassøvelsane våre (eg var i ISTAR kommandoplasstropp).

 

Og ja, stemmer nok at Radiotroppa har det verst sånn fysisk sett. De skal ut på dei verste oppdraga. Elles so vil eg berre seie at du kjem til å elske å hate (ja, elske Å hate) Blåtind: Den plassen med dårleg vær heile tida. Hadde vore dritmoro å snakke meir med deg! Moro å høyre kva som skjer i Heggelia for tida!

Lenke til kommentar

Vel, har jo ikkje so mykje kjennskap til fyren, men her er noko han gjorde. Han var UB-korporal då vi hadde han på øvelsen. Han ber meg om å gjere noko, og når eg har gjort det, fortel eg til han at "oppdrag utført". Geitrheim snur då seg og seier til tropps-sjefen min at arbeidet HAN blei pålagt å gjere har han no gjort. Ordrett sitat. For ikkje å snakke om at fyren var so umåteleg prippen på ein ominspeksjon at eg fekk lyst til å knuse til han. Verste inspeksjonen eg har hatt. Gulvet var skinnande reint, men Geitrheim begynte å telle sandkorn, små forbanna sandkorn han fann heilt inntil kanten under senga. Han fann 6.

 

Dette er det eg kjenner til av han, men du kjenner han vel litt betre enn meg. Eg veit berre det at einaste befalet eg likte mindre enn han var vår eigen Sjt Olsen (den lille blonde Harstad-dama).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er det noen sjanse for at jeg dimmer på dagen når jeg kommer der? Tenker på hvis de ikke har nok ressurser til å beholde meg. Har så lyst å skinne meg i forveien, men litt kjipt hvis jeg dimmer.

Lenke til kommentar
Er det noen sjanse for at jeg dimmer på dagen når jeg kommer der? Tenker på hvis de ikke har nok ressurser til å beholde meg. Har så lyst å skinne meg i forveien, men litt kjipt hvis jeg dimmer.

Tar jeg feil hvis jeg leste her et sted at du skulle til Madla den 25. eller 26. september ?

Selv skal jeg dit den 26. , og har rimelig lyst til å dimme med en gang.

Men, så var det detta med å dimme uten noen spesiell grunn. Jaja, skal prøve så godt jeg kan...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal til Madla den 25. Tror jeg skinner meg til neste uke (etter at jeg har fått damebesøk av eks-en). Skal filme det også. Lage meg en liten Full Metal Jacket-intro :p

 

Kommer til å videodokumentere tiden min i militæret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...