Gå til innhold

ryggsekk til bærbar


oven

Anbefalte innlegg

er det noen som har erfaringer/anbefalinger av en ryggsekk for laptops?

 

det viktigste er at den beskytter pc'en rimelig godt. og det bør være noe ekstra plass for bøker. ellers er pris viktig for meg,

 

har sett umates backpack testen, prisen er noe stiv(ca 1000), men jeg kan jo strekke meg hvis det er det som må til for å beskytte den dyrebare pcn min.

 

er det noen alternativer? jeg skulle egentlig kjøpe en case logic ryggsekk hos psdata men de får ikke den inn før 22.08, så jeg bestilte ikke. vil helst ha før :)

komplett har flere, b.la. Trust 600B 15" Notebook Backpack Urban 14035 ..men trust er liksom litt kjipt i mine ører.

Dicota Uni.Verse Backpack for studenter til 550 hos komplett er kanskje et alternativ? hva betyr for studenter? at det er litt plass for bøker og sånnt? det er jo greit.

 

det er for lite poster om vesker og ekstrautstyr synest jeg :) det er vanskelig å finne frem og sammenligne til forskjellige sekker og vesker på webshopene, og det er jo umulig å vite hva som er bra. derfor er erfaringsutveksling en fin ting :)

 

erfaringer eller tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig du allerede har bestemt deg, men siden du var inne på umates på det første innlegget ditt ville jeg bare nevne at jeg har selv en umates backpack (riktignok xl, pga 15.4" skjerm) og den fungerer supert. Den er veldig behagelig å gå med, jeg merker ikke at jeg har en pc i sekken, og den beskytter pc'en veldig bra, siden den er omgitt av en metallramme. En annen hendig sak er regnbeskyttelsen som du bare trer på hele sekken, veldig praktisk!

 

Vet ikke noe om de andre sekkene det det er referert til her, men sjekk at sekken er god å gå med, også når pc'en er i sekken! Og med tanke på pris er det kanskje verdt det å bruke noen hundrelapper ekstra på en sekk som beskytter pc'en pluss at den holder en god stund, du går tross alt med en del tusen på ryggen...

Lenke til kommentar

Jeg har den dyre Jansport-sekken, og er veldig fornøyd med den. Prisen er litt drøy, men sekken er svært behagelig å ha på, pluss at det er veldig god plass til bøker og annet. Den har mange lommer, penneholdere osv. Det er ikke noe problem å ha den ute i regn.

 

Har hatt Umates sekken tidligere, men solgte den til fordel for Jansprot. Umates beskytter pc-en godt, men er veldig tung (tror det veier over 1 kg) og var vond å ha på ryggen.

 

Mitt råd er: Flesk til, kjøp den dyre fra Jansport!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var innom ein butikk i Bergen i dag (som eg ikkje hugsar namnet på). Der hadde dei den dyre JanSport-sekken til 1195,-, men med studentrabatt på 20%. Eg trur eg skal slå til på den. 30 års garanti var det óg :thumbup:

 

Må ha noko å beskytta den nye bærbare maskina mi :yes: Eg kikka både på denne og modellen under til 800 kroner, men dei kan ikkje samanliknast. Den dyre beskytta maskina mykje betre.

Endret av Gullars
Lenke til kommentar

Det snakkes jo om to Jansport sekker her. Begge disse er meget gode :thumbup:

Jeg valgte den billigste, men dette var ikke grunnet pris. Hvis du tar pcen ut av sekken mange ganger daglig (for meg er dette 6-7 ganger daglig), er det ikke gøy at pcen er pakket for godt inn (en slik sekk har jeg hatt tidligere). Det skal ikke være en stor operasjon å få pcen ut av sekken. Skal du derimot ta ut sekken en gang, når du kommer på jobb, kan det være greit å velge den som er best beskyttet.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
binders har curtis bærbar rygsekk på tilbud 298 nok....kostet 498 før.på reklamen står tilbud på binders.no men du kan få samme pris i butikken..jeg fikk det hvrtfal

Stod det ikke i annonsen at butikkprisen var 398,-? Hundre kroner mer enn nettbutikkprisen, men hundre kroner billigere enn tidligere pris.

 

Det er muligens rom for å prute den ned til nettbutikkpris da...

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
er det noen som har erfaringer/anbefalinger av en ryggsekk for laptops?

 

det viktigste er at den beskytter pc'en rimelig godt. og det bør være noe ekstra plass for bøker. ellers er pris viktig for meg,

 

har sett umates backpack testen, prisen er noe stiv(ca 1000), men jeg kan jo strekke meg hvis det er det som må til for å beskytte den dyrebare pcn min.

 

er det noen alternativer? jeg skulle egentlig kjøpe en case logic ryggsekk hos psdata men de får ikke den inn før 22.08, så jeg bestilte ikke. vil helst ha før :)

komplett har flere, b.la. Trust 600B 15" Notebook Backpack Urban 14035 ..men trust er liksom litt kjipt i mine ører.

Dicota Uni.Verse Backpack for studenter til 550 hos komplett er kanskje et alternativ? hva betyr for studenter? at det er litt plass for bøker og sånnt? det er jo greit.

 

det er for lite poster om vesker og ekstrautstyr  synest jeg :) det er vanskelig å finne frem og sammenligne til forskjellige sekker og vesker på webshopene, og det er jo umulig å vite hva som er bra. derfor er erfaringsutveksling en fin ting :)

 

erfaringer eller tips mottas med takk.

Hei.

Jeg er helt ny her på forumet, og ville bare si at jeg har kjøpt den sekken fra Trust

"Trust 600B 15" Notebook Backpack Urban" som finnes på datakjeden (koster bare 400kr). Jeg er veldig fornøyd med den, og den har rikelig med plass til bøker i seg i tillegg til bærbar pc.

:!:

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg er helt ny her på forumet, og ville bare si at jeg har kjøpt den sekken fra Trust

"Trust 600B 15" Notebook Backpack Urban" som finnes på datakjeden (koster bare 400kr). Jeg er veldig fornøyd med den, og den har rikelig med plass til bøker i seg i tillegg til bærbar pc.

:!:

Har en 15"4 tommer skjerm. Vil denne få plass i denne sekken?? Og er det god plass slik at man kan få med seg en bok og litt skrivsaker??

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg er helt ny her på forumet, og ville bare si at jeg har kjøpt den sekken fra Trust

"Trust 600B 15" Notebook Backpack Urban" som finnes på datakjeden (koster bare 400kr). Jeg er veldig fornøyd med den, og den har rikelig med plass til bøker i seg i tillegg til bærbar pc.

  :!:

Har en 15"4 tommer skjerm. Vil denne få plass i denne sekken?? Og er det god plass slik at man kan få med seg en bok og litt skrivsaker??

Jeg vet ikke helt om en sekk med 15,4" skjerm vil få plass i sekken, men jeg tror at det kan gå hvis pc'en ikke er for tykk/høy. Og det er masse plass til bøker og skrivesaker. :!:

post-72-1110470786_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...