Gå til innhold

starship troopers video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg må vell prøve spille før jeg sier noe.

Hvis det blir en Co-op modus i spillet, så kan det bli litt morsomt.

Endret av [MarL]
Skrevet
' date='10/08/2004 : 23:46'] Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg må vell prøve spille før jeg sier noe.

ja det blir co-op mode på spillet leste jeg i et intervju.

Skrevet

Syns apillet såg fett ut, grafikken minnet meg litt om Halo(!!) faktisk! HAar nettop sett starship troopers 2 også. la oss vente på en demo!!

Skrevet
Syns apillet såg fett ut, grafikken minnet meg litt om Halo(!!) faktisk! HAar nettop sett starship troopers 2 også. la oss vente på en demo!!

starship troopers 2 er en av værste filmene jeg har sett. Men spillet ser litt tøft ut. Håpe på at Co-op delen blir bra.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner heller ikke hvordan de greide å lage et sånt makkverk, når de hadde et mesterverk av en film som utgangspunkt. Det virker nesten som 2'ern forsøker å bli tatt seriøst, fordi den spiller nesten ikke på humor, noe som 1'ern gjorde i stor grad, og mestret det. (Min subjektive mening.)

Ontopic: Jeg holder en kritisk holdning foreløpig til dette spillet kommer, da: 1. Spill basert på film pleier å være dårligere enn selve filmen, og 2. Filmen var elendig!

Endret av DaWeed
Skrevet

starship troopers 2 er en av værste filmene jeg har sett. Men spillet ser litt tøft ut. Håpe på at Co-op delen blir bra.

Eg sa ikkje noe om at den var bra :!: Syns ikkje den var heilt det store jeg heller, 1`er var utrolig bra syns eg :thumbup:

Skrevet

Husker jeg så ener'en for en stund siden. Etter at jeg hadde sett den så var jeg sikker på at det var en parodi. Makan til tullefilm skal man lete lenge etter.

Dersom 2'ern er i samme stilen så klarer jeg å styre min begeistring!

Skrevet

Har en av dem, men når kom de ut?

Kan dette bli multiplayer? :p

Har ikke fått sett filmen, men tenkte litt på Stacraft kartene, eller som filmen?

Skrevet
,10/08/2004 : 23:46] Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg må vell prøve spille før jeg sier noe.

ja det blir co-op mode på spillet leste jeg i et intervju.

Hvor kan jeg finne intervjuet?

Skrevet

nå skal det sies at spillet baserer seg på den første filmen, kjente igjen mange sener fra filmen i den traileren, og for de som syntes det visuelt sett ser lite imponerende ut, skal det sies at spillet er forstsatt under utvikling og det har lang tid igjen til det er ferdig!

Angående filmene, så syntes jeg 1'ern var døds kult! mens 2'ern var en sikkelig skuffelse, det er ihvertfall ikke en etterfølger da, hehe.. var jo lite relatert til 1'ern!

Skrevet

så den filmen nå, synes det virka DRITKULT, ja merk dere ordet, dritkult!

burde bli multiplayer synes jeg, noen mennesker, noen aliens, eller alle mennesker, aliens computer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...