Gå til innhold

Pc-stol den beste/pris


Anbefalte innlegg

Skal ut og kjøpe meg noe ordentlig og sitte på senere i dag/morgen. Har hatt en helt normal pcstol til nå...slik so koster en 150kr ellerno. Men tilbringer ofte flere timer på den og det hadde vært digg med noe godt og sitte på. Dro en gammel stol fra stua som vi skulle kaste og brukte den litt, det var veldig digg men den hadde ikke hjul, var svær og satt litt for dypt/godt så jeg bare tapte i spill :D :D .

Hadde planer bare og dra på ikea og titte der, men tenkte og spørre her først. Er det noen anbefalinger fra forumbrukerne her ? og hvor jeg får kjøpt den.

noen ting som jeg "skal" ha

hjul (eller tilsvarende :p :p )

skal gå ann og gjøre annet en se på film og sove i den... (kunne arbeide/spille)

har egentlig ikke lyst på noe gigantisk, men kan vel vurdere det :D

jeg har en prisgrense, ja jeg har sett disse "lan" stolene med kjøleskap, kjøle elementer i ræva og masasje puter osv :D har ikke råd til en stol som koster 10k

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikea har bra og billige pc-stoler. Dra ditt og se :)

 

Har en sånn pc-stol. Lurer på om prisen er feil, jeg betalte ihvertfall ikke så mye for den. Men denne stolen så litt digg ut.

Jeg har den siste stolen du linket til, "Allak". Da jeg kjøpte den i januar kostet den 740 kroner, så at den har falt til 495 kr er ikke dumt!

Den er deilig å sitte i, og vipper noe tilbake (du kan selv stille inn hvor lett den skal vippe, eller om den skal vippe i det hele tatt). Men nå om sommeren er den vel kanskje en smule varm ...

 

Ta turen til Ikea og prøv den!

Lenke til kommentar
Biltema skinn :w00t:

 

Biltema stoff  <-- Har denne selv, herlig stol, trolig bedre enn skinn i sommervarmen  :thumbup:

De var litt dyrere og da. Vurderer om jeg skal få meg en sånn allak fra Ikea.

Ja de er litt vel dyre, enig der. Har prøvd både Ikea sin og Skeidar sin... er ikke sikker hvilken som var best jeg, så jeg vil ikke gi noen anbefaling men er visst mange som samler seg om Skeidar sin stol! Tror det er et meget godt kjøp i følge andre her på forumet.

Lenke til kommentar

1. Skeider sin var best men også 2 dyrest.

 

2. Jysk sin var bra og billig, den 2 beste, men alikevell skeider eier denne også.

 

3. Ikea er andt dårligst og drest.

 

4. Bohus sin er jævlig men billig

 

Anbefaler deg å prøve alle disse fire, kjøp den du liker best!

Personlig liker jeg skeidar sin best, men vl er forskjelige, :yes:

Lenke til kommentar
1. Skeider sin var best men også 2 dyrest.

 

2. Jysk sin var bra og billig, den 2 beste, men alikevell skeider eier denne også.

 

3. Ikea er andt dårligst og drest.

 

4. Bohus sin er jævlig men billig

 

Anbefaler deg å prøve alle disse fire, kjøp den du liker best!

Personlig liker jeg skeidar sin best, men vl er forskjelige, :yes:

Har du prøvd alle? ;)

Lenke til kommentar

Har også byttet til lenestol da jeg ble støl i ryggen hvis jeg satt lenge i den kontorstolen jeg hadde. Kontrostolen var ikke spesielt billig kostet vel rundt 1500 kr og hadde sidestøtte i ryggen men ikke armlener, lenestolen funker så mye mye bedre eneste minuset er at jeg sitter noe lavere.

Lenke til kommentar

Jeg har allak fra IKEA http

://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=16&productId=17041&langId=-14&parentCats=10121*104

 

Pris/ytelse får den 10 av meg jeg kjøpte den for 750, men nå koster den jo bare 500,- Jeg er 170 høy og for stolen som nakkestøtte hvis jeg sitter litt relaxed.

 

Den har også en vippe funksjon, slik at du kan lene deg bakover, men den funker ikke som en lene stol

 

Lykke til med kjøpet

Lenke til kommentar
jeg kappet bare litt av bordbena for at pc skal komme ned på mitt nivå

 

bordet mitt er 60 cm høyt  lol

Dette er så bra humor! Makes my day hver gang! :yes: Måtte HW-forumet vare evig!

Til topic: Jeg tror valg av stol muligens er enda litt mer individuelt enn valg av f.eks. ram. Selv foreslår jeg at du lager en løsning der du står på sånn spesial gulvbelegg for nettopp dette formålet. bra for ryggen, hører jeg. Fornøyd selv med sånn løsning, men jeg spiller da heller ikke mer enn ca 1 time av gangen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...