Gå til innhold

Asus & Farcry = Klikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om ett Asus V9520 kort av en kompis for ett par hundrelapper. testa kortet, og alt ser ut til å funke bra, men her er problemet:

Når jeg skal spille farcry, er grafikken helt på trynet :ermm:

Landskapet er helt lyseblått, og de eneste fargene som er er i "horisonten" på spillet... var veldig snodig, for når jeg spillte spillet for første gangen, funka allt fett.

Men andre gangen jeg sku spille det, klikka det, og grafikken ble som forklart :cry:

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Har installert nyeste drivere og directX

Er det kortet eller softwaren? Vil ikke betale for det om det er kortet som er f*cka.

Funker for øvrig utmerket i andre spill, f.eks Doom3, som skal kreve en del.

Takk for alle tips :thumbup:

MVH

Christer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjører nocd på den ja, men er DVD versjonen... funker über hos alle andre enn meg :cry: Noen tips til åssen jeg kan fixe problemet? Skal teste med originalcd :thumbup:

Skrevet

Etter mye testing med detonator drivere i Farcry, kom jeg frem til at spillet ikke er glad i alle de forskjellige versjonene. Hvilken versjon bruker du?

Skrevet
Etter mye testing med detonator drivere i Farcry, kom jeg frem til at spillet ikke er glad i alle de forskjellige versjonene. Hvilken versjon bruker du?

....

Hva er detonator? og hvor finner jeg det? :blush:

Skrevet

....

Hva er detonator? og hvor finner jeg det? :blush:

Detonator er betegnelsen på Driverne til nvidia baserte grafikkort.

Siden du nevner et Asus v9520 kort, altså Fx5200, kan du bruke detonatordriverne fra Nvidia. Hvilken driverversjon bruker du?

Skrevet

lasta ned de nyeste fra nVidia,+ har testa med de som lå på cd'n oxo :thumbdown:

Driver date: 14.05.2004

Driver Version: 6.1.2.1

Kan dette være feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...