Gå til innhold

GBA - noe å ha?


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns gameboy er barnslig jeg (lov å ha egne meninger!) At noen som er gamlere enn 12år sitter å spiller gb på trikken, bussen osv er bare såååå barslig da...

 

MIN MENING....

Og at du bruker egne ord som "gamlere" viser vel bare at vi kan regne med at du spiller GBA på trikken.

 

Jeg skulle likt å finne den norske 12-åringen som får noe særlig ut av "Advance Wars" og "Final Fantasy Tactics Advance"

 

Jeg skal gå med på at Gamecube helt klart er mynta på barn, men GBA har gudskjelov mye voksenspill. Og jeg er 30...

Lenke til kommentar
Syns gameboy er barnslig jeg (lov å ha egne meninger!) At noen som er gamlere enn 12år sitter å spiller gb på trikken, bussen osv er bare såååå barslig da...

 

MIN MENING....

Noe av det dummeste som finnes er mennesker som bruker som argument "det er lov å ha egne meninger", og "det er min mening". En mening er noe man tror, og kan (og skal) kunne påvirkes. Ellers er det ingen vits i å diskutere, og alle mulige idioter kunne postet ting som f.eks. dette:

 

Hei, jeg synes alle med annen hudfarge enn meg burde avlives og puttes i fengsel, og ihvertfall ikke få lov til å være i Norge. Jeg synes Hitler var kul og at mora di burde dø. MEN DET ER BARE MIN MENING, SÅ ÆDA BÆDA! DET ER LOV Å HA EGNE MENINGER, SÅ DET SÅ!

Lenke til kommentar
Syns gameboy er barnslig jeg (lov å ha egne meninger!) At noen som er gamlere enn 12år sitter å spiller gb på trikken, bussen osv er bare såååå barslig da...

 

MIN MENING....

Jeg vet det er ganske mange som er uenig med deg. Å beklager, men jeg slenger meg på rekken. Fordommer, er noe av det værste jeg vet. Ikke døm en person som sitter på trikken å spiller GBA og er 30 år. Sett deg ned sammen med han, å spør, "er spillet noe bra eller?"

 

Det er mye bedre, enn å hviske bak hans øre å snakke skit. Det er slike som deg, som gjør at dette er en virkelig kjip verden å leve i av og til.

 

Aksepter alle for den de er. Jeg tror IKKE en som sitter på trikken med en GBA har noen verdens bekymringer. DET synes jeg du bør tenke på: Lag et problem mindre, å skaff deg en GBA å prøv! Isteden for å syte til oss andre, å bare skape syting, gnåling og problemer. Det ble kanskje litt mye nå, men jeg håper du tok noe av det jeg sa til ditt hjerte.

Lenke til kommentar

GBA er absolutt noe å ha, og det er slett ikke bare for 12 åringer. Jeg leste både Advance Wars og Final Fantasy Tactics ble nevnt, og de er toppspill uten sidestykke. Dessuten lanseres det mange gamle spill til NES og SUPER NES om igjen til GBA, for de nostalgiske. Dagens fjortisser vil nok aldri kunne se gleden i disse spillene, ergo er det ikke bare for dem.

Endret av cassidy
Lenke til kommentar

Offa.. Det var da svært d da... (Må tenke meg om før jeg skriver..Hehe..) Nei, jeg er ikke 13 år, er 16...hehe Og hva er galt med egne meninger da?? Er det ikke det vi har ett forum til da??? Ikke alle trenger å vere enig i alt som blir sakt...

 

Og nei.. Jeg hadde ikke spurt en 30 åring som spilte gb om spillet var bra!! MEN! Jeg hadde heller ikke baksnakket han...

 

Men, men... Jeg har også hatt en GB.. Men det er en lang stund siden... Greier i dag ikke å spille gb i mere enn 5 minutter...

Lenke til kommentar
Jeg skulle likt å finne den norske 12-åringen som får noe særlig ut av "Advance Wars" og "Final Fantasy Tactics Advance"

Du undervurderer barn Rookie_NO, broren min på 9 har runna advance wars, og en gang jeg spilte mot han banka han meg ned i støvlene (Selv om jeg ikke har støvler, men d er irrelevant)...

 

MERK: Broren min er IKKE et spesielt klokt barn, faktisk viser han seg å være ganske dum...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...