Gå til innhold

Netshop, Kan det bli bedre service?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri fått en email som shar sagt at webshoppen er stengt når jeg har bestilt til alle ulumske tider på døgnet. :whistle:

Dette er vel hovedsakelig telefonservice som får utvidet tidene. På mail er det en annen sak da ansatte kan sjekke mailboksen hjemmefra. Vet at Netshop har svart flere kunder via mail på de sene nattetimer :)

Lenke til kommentar
Har aldri fått en email som shar sagt at webshoppen er stengt når jeg har bestilt til alle ulumske tider på døgnet.  :whistle:

Dette er vel hovedsakelig telefonservice som får utvidet tidene. På mail er det en annen sak da ansatte kan sjekke mailboksen hjemmefra. Vet at Netshop har svart flere kunder via mail på de sene nattetimer :)

Og på lørdager :) Det hadde jeg aldri ventet!

Lenke til kommentar

Som nevnt så er det jo en selvfølge at et nettshop er oppe 24/7.

 

At man nå kan RINGE inn sin bestilling "helt" frem til kl 2000 ser jeg jo ikke på som så veldig relevant da. Posten henter jo pakkene til sitt lokale postkontor til samme tid uansett. Vi må vente like lenge (kort?) på pakkene uansett.

 

Men - i motsetning til Pcbutikken så vet de jo ihvertfall at telefon er viktig...

Lenke til kommentar

Netshop, garantert beste nettbutikken i norge, service messig. Hadde bestillt masse varer defra, men dem brukte så lang tid på å få inn både Skjermkort (HiS x800XT Iceq-II) og en HD. Så jeg ba dem da sende meg det andre utstyret dem hadde på lager, så jeg fikk det med en gang. Da tok dem likesågodt å ga meg 150 kr rabatt på både skjermkortet og HD, så jeg ikke skulle tape noe på økte transport kostnader :)

 

Handler aldri noe annet sted igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...