SpinNdre Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Jeg har online ADSL 2048/256 fri bruk. Det blir for dyrt og jeg har bestilt nedgradering til 704/128 5GB, betyr det at jeg får nedlastings begrensing på 5GB? På Telenor sine sider står det "Uansett hvilket abonnement du har, får du fri bruk. På Forbruksmåleren kan du få oversikt over forbruket ditt." Så det betyr at jeg får 704/128 fri bruk?
Torjus Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Så det betyr at jeg får 704/128 fri bruk? Ja, ingen ISP som jeg vet om har kvote lengre
SpinNdre Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Så det betyr at jeg får 704/128 fri bruk? Ja, ingen ISP som jeg vet om har kvote lengre Ok... Merkelig at det står 704/128 5GB da...
Terradoc Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Du får fri nedlasting, det der er bare noe tull fra telenor sin side, at de hadde begrensing med gratis påfyll etter at de oppgraderte. Skal ikke være nødvendig med noe påfyll nå... har selv det abbonementet (gått over fra 704/128 fri bruk, og ikke måttet laste ned påfyll enda...
So|o Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Teksten (5 gb) er noe som henger igjen i forbuksmåleren fra da det var begrensninger. Alle ab. har fri bruk
SpinNdre Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Teksten (5 gb) er noe som henger igjen i forbuksmåleren fra da det var begrensninger. Alle ab. har fri bruk OK! Men jeg får ikke til Forbruksmåleren, det står at jeg må være innlogget for å bruke den. Jeg sitter bak den ruter og den kobler opp for meg..
sofTest Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Forbruksmåleren er avleggs nå. Logg inn på kontoen din på Online, og du får de samme opplysningene.
jocke Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Og for at alt skal bli heeelt klart; Online ADSL har ingen kvoter = ingen påfyll = fri bruk = ikke bruk for forbruksmåler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå