Gå til innhold

Din beste fornærmelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt festelig: Blir man kalt Homo, neger, fjøsnisse osv osv så tar ingen seg nær av det, men så fort man blander morra til noen opp i det så er det en slåsskamp rett rundt hjørnet.. :roll:

Mange som har sett for mye film :).

En unge gikk forbi bilen min igår da jeg venta på dama. Så sa han til morra si: "Mamma, det var et rart menneske i den bilen...." 

Det er fulle folk og unger du får høre sanheten fra :), men det var jo utidig da :D

Lenke til kommentar
Den verste fornærmelsen i vår "gjeng" er noe vi bruker kun når folk har gjort noe forferdelig. Noe skikkelig, skikkelig gale. Da kaller vi de Anne Halland, vår kjære fransklærer. For et troll.

Vår "gjeng" bruker å kalle hverandre for "Finn Myrestrand" vår stygge mattelærer den fyren er virkleig en skrue.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
En unge gikk forbi bilen min igår da jeg venta på dama. Så sa han til morra si: "Mamma, det var et rart menneske i den bilen...."  :cry:

Haha! Jeg og faren min var på Vestlandet og spilte fotball (e.l.) utenfor huset til bestemoren min. En unge og faren hans spaserte forbi, og ungen hyler ut: "Pappa, se på den rare jenta!"

 

Da vurderte jeg et øyeblikk å klippe håret. :p

Lenke til kommentar
de fleste pleier å bli temmelig pissed hvis du kaller dem fjortiss eller barnslig. (funker "bare" hvis du har kranglet\er uenig med noen og du sier det som om du mener det 100% alvorlig)

si fjortis til dama og da har man d faen me gående... :cool: Alle jenter prøver jo desperat og vært minst mulig fjortis når de begynner i videregående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...