Gå til innhold

Hva syns folk om slikt?


HuzZzla

Anbefalte innlegg

Se på arnold, brystet hans var større en RC da han holdt på

Arnold er fortsatt sterk som ville banan

Men Arnold ekke sytti.

 

Får de skrukkete hud osv, eller er musklene så store fortsatt, at huden fortsatt holder seg stram og sånn?

Musklene trekker seg tilbake hvis du ikke fortsetter, men se på arnold da, han er fortsatt svær

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, jeg vet det. Poenget var at de hadde vært tøffere om de var blant de sterkeste i tillegg.

Trukke du ville ha hatt en "klem" av han for å si det, MEn jeg tror RC hadde gjort det faen så bra i en ST konkurranse da, han tar 800 lsb 2 ganger i knebøy, 300 kilo 1 gang i benkpress, og 880 lsb 1 gang i markløft, er noen ST'ere som tar mer en det, men det er ikke mange

Lenke til kommentar
Jaja, jeg vet det. Poenget var at de hadde vært tøffere om de var blant de sterkeste i tillegg.

Husker jeg så et klipp av Lou Ferrigno fra 70-tallet hvor han tok 280kg i benken, 2 reps. Ikke dårlig for en liten kar som han. Husk at det er gammelt klipp og, har kommet mange spennende "preparater" siden den tid.

Lenke til kommentar
Men så er det vel vanskelig å bli godkjent i en ST konkurranse med de blodverdiene og dopingmengdene han har i årene ;)

Han jobba som en politimann i 12 år, og helt seriøst, han driver ikke med bol, det har han en legeattest som beivs på, men han har et gen som gjør at han har veeldig mye testosteron i kroppen :whistle:

Lenke til kommentar
Jaja, jeg vet det. Poenget var at de hadde vært tøffere om de var blant de sterkeste i tillegg.

Husker jeg så et klipp av Lou Ferrigno fra 70-tallet hvor han tok 280kg i benken, 2 reps. Ikke dårlig for en liten kar som han. Husk at det er gammelt klipp og, har kommet mange spennende "preparater" siden den tid.

Små karer er bedre til å løfte tungt en store karer ( tenker nå på høyde ) små karer har kortere avstand de skal dytte vekta en det store karer har

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...