Gå til innhold

Din hatbås (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den norske stat som ikke kan gi oss arbeidsledige nok penger så vi ikke går konkurs.

Bilen skrapes i mårra, ellers havner jeg på gata. De kan ikke skjønne at folk har andre utgifter enn husleie. Mennesker fugerer fint på luft og kjærlighet. Bare gøy å sitte å stirre på en sort TV uten noe varme i huset.

Skrevet
Raddisser som tror de kan forandre verden ved å kle seg i fretex tøy, spille ekkel musikk og ha meninger på si.

edit: hater ikke bare disse raddisene, vil si jeg hater raddisser generelt :)

5901327[/snapback]

Da er vi to.

Brenn Blitz.

Skrevet
Den norske stat som ikke kan gi oss arbeidsledige nok penger så vi ikke går konkurs.

Bilen skrapes i mårra, ellers havner jeg på gata. De kan ikke skjønne at folk har andre utgifter enn husleie. Mennesker fugerer fint på luft og kjærlighet. Bare gøy å sitte å stirre på en sort TV uten noe varme i huset.

5901623[/snapback]

men internet og pc har du..

Skrevet

jeg hater folk som tror de er supertøffe gangstere :hrm:

en i klassen trør han megatøff, sa til meg "ikke lek med krefter som er større enn deg" på dårlig norsk. trodde jeg skulle dø av latter fordi han har sikkert mindre biceps enn fleste jentene i klassen :!:

Skrevet
Raddisser som tror de kan forandre verden ved å kle seg i fretex tøy, spille ekkel musikk og ha meninger på si.

edit: hater ikke bare disse raddisene, vil si jeg hater raddisser generelt :)

5901327[/snapback]

Da er vi to.

Brenn Blitz.

5902031[/snapback]

Som jeg sa for 1 eller 2 år siden her på hw.no: Blitz er ut, snut er inn. :)

Skrevet (endret)

* Kjørelæreren min som tvinger meg ha for mange kjøretimer, mattelæreren min, Hilary Duff, kollektivsystemet i vestfold, busskortet mitt, heldagsprøver,språket fransk, techno/trance og alt det der, rasister, nynasister, edderkopper, pedofile og til slutt; falske mennesker*

Edit; Leif

Endret av Ida=D
Skrevet

5901623[/snapback]

men internet og pc har du..

5902071[/snapback]

Pc er 4 år gammel, kjøpt på salg. internett må jeg ha pga skole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...