Haraldson Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Musikken trenger vitterlig ikke være bra for å selge.
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 (endret) .. Endret 9. august 2004 av [Atomic_Bomberman]
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 o-zone gruppen er homo Det jeg får ut fra denne tråden, er at "homo" == dårlig. Dere har et snevert syn på verden... ....men nå har vi jo med en del fjortisser å gjøre, og for dem er jo det meste "homo".....
Jonki Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 (endret) homo, homse osv osv er ikke et skjellsord. ffs, slutt med den generaliseringen, homser kan jo lage god musikk de og Endret 9. august 2004 av Jonki
monstar Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det skulle ha vært mere av Metal-svisj(det eneste brae med svisj). Blir VELDIG lei av at o-zone - dragostea din tei blir spilt KONSTANT!!!. Proglamlederne er jo helt forferdelige!.
JR Ewing Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Tja, det er jo mulig å bli lei av metal-svisj også. Samme programledere, og folk som konstant sender inn sms-er med "manovar is teh kings of metal!! spill manovar!!"
Lungemannen Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 homo, homse osv osv er ikke et skjellsord. ffs, slutt med den generaliseringen, homser kan jo lage god musikk de og Helt enig! Bare se på Mike Stipe i R.E.M osv. Det finns mange flinke musikere som er homofile. Jeg skjønner ikke at det burde være et argument mot musikken.
andesam Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 på metal svish spiller de en del bra musikk. Men 50% av alle meldingene der kommer fra kåte menn på 30 +. (ikke det at jeg egentlig bryr meg om hva fokl skriver inn der). Fatter ikke hvem det er som gidder å bruke en femmer på at o-zone skal komme litt lengre opp på lista. De kan ikke ha så veldig spennende liv...
Jonki Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 metall-svisj er jo greit nok, man ser jo ikke på meldingene, men på video'n
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 metal-svisj. der halvparten av musikken er metal.
Jonki Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 metal-svisj. der halvparten av musikken er metal. ja, så engang guns'n'roses og acdc spilte der
andesam Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 metall-svisj er jo greit nok, man ser jo ikke på meldingene, men på video'n når det går noen kjipe videoer så snur øynene seg bort på meldingene et øyeblikk. (men helst setter jeg meg med dataen da )
Petrvs Romanvs Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Liker best danseband-svisj, metall-svisj er faktisk mer kjedelig når det kommer til underholdende videoer.
andesam Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Liker best danseband-svisj, metall-svisj er faktisk mer kjedelig når det kommer til underholdende videoer. klarer neste ikke å skille danseband og humor svish...
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Haha, det tragiske på danseband-sjisj er at folk faktisk sitter å stemmer på hva slags farge "interfacen" skal ha!
nr.4 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Liker best danseband-svisj, metall-svisj er faktisk mer kjedelig når det kommer til underholdende videoer. 96,75642% av alle metal-videoer er driiit. Trynesmeltende musikk kan jo redde dem, men... Nei, så lenge et band ikke har råd til å bruke masse penger på musikkvideoer, må man visst nøye seg med å kun høre på musikken. Like greit vel.
Arctic Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Musikken trenger vitterlig ikke være bra for å selge. Du kan ikke definere bra musikk. All musikk er bra for den som liker den.
Juleniss1 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Musikken trenger vitterlig ikke være bra for å selge. Du kan ikke definere bra musikk. All musikk er bra for den som liker den. joda. du kan definere bra musikk. spørs bare hvordan du definerer det
Haraldson Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Det jeg mente den posten øverst på siden var at musikken ikke trenger å være bra for å selge, akkurat det som står, svart på lyseblått. Jeg vet om flere som kjøper musikk utelukkende pga. frontfigurer og image, og tilbringer mer tid med å se på bilder av disse enn å høre på musikken, om de i det hele tatt gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå