m0r di Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Heisann... Skal koste på meg ny router. Helt vanlig en lissom, 4 "vanlige" porter og 4 wireless porter. Sånn ca. 1000 kr, hva kan dere anbefale? Takker...
Johnx Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) *Slettet* Endret 6. august 2004 av John Kåre
FreeMan Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Denne Linksys-routeren er nok et godt kjøp Har Linksys WRT54G og er veldig fornøyd. Har anbefalt den til flere av mine venner og de er veldig fornøyde med den de også
m0r di Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Det sto "4 switch porter." Hva vil det si?! De 4 trådløse skjønnte jeg, men de "4 switch portene" fungerer de slik at jeg bare kan kople meg inn også er jeg på internett? Altså at routeren ringer opp for alle 8 portene og ikke bare de trådløse... Sorry hvis det hørtes dumt ut, men vil kjøpe feil lissom...
Erijk Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det sto "4 switch porter." Hva vil det si?! De 4 trådløse skjønnte jeg, men de "4 switch portene" fungerer de slik at jeg bare kan kople meg inn også er jeg på internett? Altså at routeren ringer opp for alle 8 portene og ikke bare de trådløse... Sorry hvis det hørtes dumt ut, men vil kjøpe feil lissom... Jepp ! bare konfiguere routeren, så er det bare å sette i vei og surfe så mye du vil
torsvb Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Så lenge du har bredbånd så skal det gå greit, er 4 "vanlige" og ganske mange trådløse porter på den routeren.
m0r di Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Okei, takker for svar. Den så fin ut, og så dyr var den heller ikke Thx
So|o Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 3Com Office connect er også et godt valg. Jeg har god erfaring med produkter fra 3Com
m0r di Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 3Com Office connect er også et godt valg. Jeg har god erfaring med produkter fra 3Com Takker for alle svar, og syns den routeren som allerde er anbefalt ser grei ut, men tar gjerne imot flere tips
F1_4 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Asus WL-500 er en kjempegod ruter. Den har jeg, og har aldri klaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå