Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Skrivebordet ditt? Skal ha nytt!


Anbefalte innlegg

Kva skrivebord har du?

Legg gjerne med bilde.

Eg er på jakt etter nytt skrivebord, og denne gangen vil eg ha eit som er stort nok til minst 3 skjermer (har 3 skjermer no stabla opppå tomme kabinetter osv)

Har også liten plass til tastatur, musmatte, og gladkølla (joysticken)

 

Dette har eg vurdert og kjøpe:

 

skrivebord.jpg

 

Skal altså ikkje ha overhylla og den skuffesaken under.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://fundingsrud.net/bin/bilder/kontor.jpg

 

Drømmekontoret (litt rot etter besøk fra svigers på høyreside) Skrivebordet er vegg til vegg innerst :)

Ca mål er drøy 2,5 meter hver vei ut fra hjørnet. Har hatt seks skjermer og en TV på dette skrivebordet :)

 

Vet ikke hvor du får tak i det, men jeg "låner" det fra luftforsvaret.

 

Flytter forøvrig posten til ot, da det ikke har så veldig mye med hardware å gjøre

 

Legger til litt:

For meg er hjørne et must. Det er digg å kunne skyve skjermen bakover slik at man har arbeidsplass på forran.

I tillegg bør man ha rikelig med plass på begge sider slik at man plass til å legge fra seg ting (ikke rote). Personlig liker jeg å kunne sitte midt forran skjermen og kunne strekke ut armene. Den radiusen vil jeg ha fri for fast inventar.

Hyller er et must, men typen som står oppå skriveburdet ødelegger mye av plassen rundt. Se mine på veggen (kommer til å ha enda en rad ved siden av de som henger der nå, men ikke den nederste).

Korktavle til å leste smålapper på veggen kan effektivisere og organisere.

Skuffer er fint, men la den en e siden være åpen slik at du kan forsyve deg sidelengs vekk fra skjermene for ekstra plass. Min høyreside er vanligvis blåst til dette formålet

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...