Gå til innhold

Morsom Doom III review


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ufattelig bra skrevet! Satt med et smil gjennom hele, og kjente meg igjen i det meste han sa også. Jeg var vel en mellomting mellom de to, jeg har sittet og lest en del av hypen, fått med meg navnet på demonene og sånn, husker til dels navn på characterene i spillet osv. Men på den annen side satt jeg og irriterte meg grønn over alle feilene han nevner. All in all er jeg enig med han som skrev review'n :)

Lenke til kommentar
And I got so sick of looking for stuff. A door panel, a data linker, a plasma inducer, positronic astriction, a doo-hickey, a thingamabob.
Har spillt det ca 2,5 time tilsammen og er allerede lei av det her!

Morsomt skrevet :)

Endret av mcbeef
Lenke til kommentar

har fått prøvd meg en del timer på doom3.

etter å ha blitt mettet på grafikk (og gufse stemning), er det lite for meg å hente.

 

håper ikke alle gamere rusher for å kjøpe dette :whistle:

tråkker kanskje i egen bæsj når man ekskluderte coop,

unngikk DVD og 3Dc

 

 

Får håpe grafikkmotoren tas i bruk i ett bedre spill :yes:

den skal id ha credit for!

Endret av genesis
Lenke til kommentar
har fått prøvd meg en del timer på doom3.

etter å ha blitt mettet på grafikk (og gufse stemning), er det lite for meg å hente.

 

håper ikke alle gamere rusher for å kjøpe dette :whistle:

tråkker kanskje i egen bæsj når man ekskluderte coop,

unngikk DVD og 3Dc

 

 

Får håpe grafikkmotoren tas i bruk i ett bedre spill :yes:

den skal id ha credit for!

Trokke ikke akkurat spillet hadde blitt no bedre med 3Dc.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at hele threaden er enig i at dette er ett møl av ett spill. I starten ble jeg flamet som faen når jeg sa Doom 3 ikke var bra men glad for at resten har begynnt å skjønt hva som suger med det :)

 

Respekten for John Carmack har totalt forsvunnet. Den fyren bør seriøst ta seg en tur ut eller noe... ID Software gutta har faen ikke gjort noe nytt siden Doom serien . Kun grafikk !

Lenke til kommentar
"I didn't know they were called sentries. You should have just said spider bots. And no, you don't have any more parts like that. You've pretty much seen everything Doom 3 has to offer. There's a big boss fight at the end."

 

"Gaaah. Spoiler! Don't tell me anything else." He hangs up quickly.

:!:

 

Veldig bra review.

Jeg tror ikke den motoren blir så veldig populær, jeg tror den vil skrotes til fordel for en bedre en ganske tidlig som blir mere populær.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Respekten for John Carmack har totalt forsvunnet. Den fyren bør seriøst ta seg en tur ut eller noe... ID Software gutta har faen ikke gjort noe nytt siden Doom serien . Kun grafikk !

Hvordan kan du si noe sånt??? Du er klar over at det er han som har designet og kodet selve grafikk motoren? Det er flere folk enn han i id software, som har mer med gameplayet enn han å gjøre... John carmack tar av! :D

Lenke til kommentar

veit det kanskje er mye å be om, men hvis artikkelen ikke er for lang så lurte jeg på om noen hadde giddi å kopiert den inn i et inlegg her. Sitter på jobben og sturer og her er det selvfølgelig websense som fjerner alt som har med spill å gjøre :cry:

Noen som vil hjelpe meg med å slå ihjel 5 minutter med kjedsomhet?

Lenke til kommentar

Utrolig bra review! Bare andre kunnet skrevet slik også... :yes:

 

Mange bra øyeblikk forresten, som dette:

Kevin was standing at the door with a box of T-shirts. "Thanks for coming out, fellas. What size do you want?"

 

"Extra large," said Trevor, beaming. Kevin handed him a rolled-up T-shirt. It was black, of course. Then Kevin looked at me.

 

"Large, I guess."

 

"We only have extra large," he said.

 

"Oh. Then extra large."

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...