Gå til innhold

Spelt deer hunter 2004 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har spelt dear hunter?

ANBEFALES sterkt, vertfall med 4-5 kompiser på lan.

Endret av mygve^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, spillet er morsom det. Spesiellt i multiplayer. Det som er litt trist med det er at man ikke kan skyte på de dyrene man vil. Men slik er det jo i virkelig jakt også. Hadde vel blitt litt trist hvis alle skjøt på allt... :) Kan vel passe på i samme vending, og si at jeg ikke har noe til overs for "hobbymoderatorer".

Skrevet
Kan vel passe på i samme vending, og si at jeg ikke har noe til overs for "hobbymoderatorer".

///offtopic

Helt enig med deg!

Er lut lei av alle disse wannabe moderatorene, gjerne de som har sitt eget navn som nick å skriver "M.V.H Leif Toril" i slutten av en post.

Og har "Leif toril, gamer.no" som signatur!

(og gamer.no logo som avatar)

Måtte bare få sagt det :p

Skrevet (endret)

Nei. Det heter Dear Hunter. I spillets åpningssekvens får jegeren Jeff tilsendt ett brev fra sin kone hvor brevet åpner med de nevnte ord: "Dear Hunter". Deretter står det mye "glad i deg, savner deg bla bla bla..." før hun ønsker Jeff god jakt. Og så er spillet i gang!

Endret av Biffer'n
Skrevet

Jaja.. da har vi spillt forskjellige utgaver. "Dear Hunter" skal visst være det beste. Har historie, og en gjenkjende karakter. Nemlig Jeff...

Skrevet

Deer hunter 2004 er et kjempe spill.

Gudd å campe inni et telt, og plaffe ned forbipaserende dyr :cool:

Men folkens, jeg kan ikke anbefale Bird Hunter, det er etter min menig ikke verdt pengene.

Skrevet
Heter det ikke Deer Hunter da? Dear Hunter oversatt til norsk er jo "Kjære jeger" noe som høres utrolig rart ut :dontgetit: .

du tenker på "Dear" du ...ikke Deer

• 2 uker senere...
Skrevet

Deer hunter er eit av dei meist "sosiale" spela eg har spelt på lenge..

Forsåvidt var det faktisk deg mygve^ som fekk meg med på eit game..

Det å samarbeida, legge ut beite, bruke rette sprayer, velge våpen, og ta forskjellige lokke-middel med seg kan ha alt å sei for å få det til skikkelig(for å få god fangst). Me satt å spelte det spelet der i kanskje 10 timar for å skyte mest, og få mest advarsler :p

Spelet er absolutt til å anbefale for deg og din useriøse, overtrøtte venn :-)

-9/10 i Adrian skalaen.

Skrevet
Nei. Det heter Dear Hunter. I spillets åpningssekvens får jegeren Jeff tilsendt ett brev fra sin kone hvor brevet åpner med de nevnte ord: "Dear Hunter". Deretter står det mye "glad i deg, savner deg bla bla bla..." før hun ønsker Jeff god jakt. Og så er spillet i gang!

:lol::lol:

Skrevet (endret)

nei da spelet eg meiner heiter Deer hunter. Eg liker og setta opp eit tårn og venta på hjorten også skyta hjorten rett i håve så den detter rett i bakken, det er så kjedlig og leita etter hjorten :yes:

Endret av mygve^
Skrevet

nei da spelet eg meiner heiter Deer hunter. Eg liker og setta opp eit tårn og venta på hjorten også skyta hjorten rett i håve så den detter rett i bakken, det er så kjedlig og leita etter hjorten :yes:

Haha (Det var ironi, ikkje sant ?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...