Tom© Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hei, Et lite spørsmål; åssen greier dere å legge "kabelrotet" bak HK ? setter dere på noen lenger HK "fester/skruer" i kabbizet eller legger dere bare de små kablene bak og kjøper runde kabler til Ide og dvd rom o.l [color=blue]..::mVh Tom::.. [/color]
insider Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Eller så er kabelstrømper en fin ting som rydder opp en del
Krankemot Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 jeg setter på kabinettlokket.... syns ikke fins ikke
Lautsprecher Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Sette i HK etter at du har lagt alle ledningene på plass? Har aldri giddet å gjøre det selv.
Spragleknas Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Finnes mye spennende på IKEA til dette formålet....
Shimano Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) jeg setter på kabinettlokket.... syns ikke fins ikke Hehe - jeg og :!: Endret 5. august 2004 av Shimano
insider Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 jeg setter på kabinettlokket.... syns ikke fins ikke Hehe - jeg og :!: Det er en fordel du har med ikke å ha ha plexy i sidedøra.
Shimano Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det er en fordel du har med ikke å ha ha plexy i sidedøra. Helt klart Jeg synes ikke hovedkort og kabler er spesielt spennende å se på akkurat...
Digranes Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 *viser fram noe* hehe, ok ontopic..: om du gjør slik at hovedkort brettet blir festet en cm eller to fra den veggen som er bak, har du god plass til å legge kabler skjult om det er dette du tenkte på?
Axentrix Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) http://www.freewebs.com/tg05countdown/IM000248.JPG slik borre hull i HK plata og legge alle strømkabler bak der Freewebs er TREIGT edit: glemte jeg å si at freewebs er treig? Endret 5. august 2004 av Axentrix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå