Fatninja Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar 5 minutes ago, Ove38 said: Nja her er du igjen med på å radikalisere folk, ved å kalle myndighetene brunskjorter dvs. nazister. Disse som har blitt drept av myndighetene er radikaliserte folk. Men det er vel egentlig det som er målet med radikaliseringen, at det skal bli litt blodig ? Igjen, ha i tankene at flere ting kan være sant samtidig. Flere fraksjoner kan ha overlappende motivasjoner. Se det fra Trump og MAGA sin side, så er det bra at demokratene er radikalisert. Det gjør at den siden får unnskyldninger for å gjennomføre enda flere drakoniske tiltak. MAGA ønsker et autoritært USA med seg selv på toppen. Kina og Russland støtter utvilsomt disse ANTIFA inspirerte demonstrasjonene og er med på å radikalisere dem. Isolert sett er det ikke urimelig å håndheve lovene rundt immigrasjon og generelt opphold i USA. Jeg ønsker ikke store mengder mennesker som oppholder seg ulovlig i Norge f.eks. Hva skal disse leve av? De må ty til kriminalitet. George Floyd-saken var etter min mening et justismord. Og det som kom etterpå knuste livsgrunnlaget til vanlige folk. I kjølvannet av dette fikk mange butikker og bedrifter nærigsgrunnlaget sitt fullstendig ødelagt på grunn av plynding og hodeløse lover ala, du kan bare stjele uten konsekvens for 1000 dollar per gang du er i en butikk. Dette har på fått en pendeleffekt og har radikalisert folk til å bli MAGA. VI her i Europa tjener ikke på å støtte de radikale bevegelsene i USA. Det er imot våre interesser. VI burde mane til moderasjon og rasjonalitet. 2
FrihetensRegn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar sjamanen skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke om du er klar over det, men den ekstreme og ikke minst ensidige ordbruken din bidrar til å trekke hele den kollektive bevissthetfrekvensen ned. Du sprer hat, eder og galle, enn om du måtte ha rett i noe av det du skriver. Dine ord bidrar til enda mer frykt og hat. Du burde skamme deg, som min bestemor ville sagt. Fakta er fakta - enten du liker det eller ikke. Blir du tatt for pedeofili så er du pedofil. Bevæpner du deg for å angripe politiet er du en terrorist - enten våpenet er en bil eller en pistol. Venstresiden er veldig flinke med feilinformasjon, propaganda og hjernevasking, ofte med dårlig tilslørte trusler om at man er ond om man ikke deler samme meninger som dem. 4
Populært innlegg SilverShaded Skrevet 25. januar Populært innlegg Skrevet 25. januar sjamanen skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om du er klar over det, men den ekstreme og ikke minst ensidige ordbruken din bidrar til å trekke hele den kollektive bevissthetfrekvensen ned. Du sprer hat, eder og galle, enn om du måtte ha rett i noe av det du skriver. Dine ord bidrar til enda mer frykt og har. Du burde skamme deg, som min bestemor ville sagt. Denne kontoen er velkjent for akkurat det du sier, hvor enn hen dukker opp følger edder og galle i heil-stil. Og hver gang biter folk på og mater hen med akkurat det hen vil ha : masse unnskyldninger til å spy ut mer, ofte verre for hver post. 11
FrihetensRegn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Fatninja skrev (38 minutter siden): Trump bruker ICE som "brunskjorter" for å true og plage politiske motstandere. Dette er bare sprøyt og løgn. ICE, USBP og andre føderale myndigheter har rettsordre de skal følge opp. Men de får ikke lov å fullføre sine oppdrag uten at venstreekstreme pøbler og terrorister skal forfølge og plage dem, og i enkelte tilfeller, angripe dem med biler og pistol. Da vil det få konsekvenser som terroristene må ta. 2
FrihetensRegn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar obygda skrev (5 minutter siden): Jeg synes litt synd på deg. Du burde oppsøke en lege Kom gjerne med et motargument som er on topic. Men jeg forventer ikke noe meningsfylt 2
obygda Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar FrihetensRegn skrev (Akkurat nå): Kom gjerne med et motargument som er on topic. Men jeg forventer ikke noe meningsfylt Alle ser hva som skjer - man må ha en hjerne som ikke er normal for å tolke det slik du gjør - event. problemer med synet. Derfor anbefaler jeg deg å ta en prat med en psykolog eller lege. 5 1
Orake1et Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar FrihetensRegn skrev (4 minutter siden): Men de får ikke lov å fullføre sine oppdrag uten at venstreekstreme pøbler og terrorister skal forfølge og plage dem, og i enkelte tilfeller, angripe dem med biler og pistol. 2
freedomseeker Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Det har kommet flere videoer nå, og det er ikke vanskelig å se at han gjør kraftig motstand. Rett før han blir skutt, ser man også at agentene prøver å slå noe ut av hendene hans. 1 2
Imaginacíon Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Det går mot nedstengning igjen i slutten av måneden. USA er dysfunksjonelt. I stedet for å gjøre noe med budsjettet til ICE blir alt rammet. https://www.dagbladet.no/nyheter/sinnet-vokser-kan-bli-stanset/84141986 4 1
obygda Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar freedomseeker skrev (1 minutt siden): Det har kommet flere videoer nå, og det er ikke vanskelig å se at han gjør kraftig motstand. Rett før han blir skutt, ser man også at agentene prøver å slå noe ut av hendene hans. Det er vel trolig mye AI genererte videoer som kommer nå fremover - ser man disse opp mot de originale så vil man sikkert oppdage feil. Ikke uventet at noen vil forsøke å lage noe 2 2
Orake1et Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar freedomseeker skrev (4 minutter siden): Det har kommet flere videoer nå, og det er ikke vanskelig å se at han gjør kraftig motstand. Rett før han blir skutt, ser man også at agentene prøver å slå noe ut av hendene hans. 4
FrihetensRegn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar obygda skrev (4 minutter siden): Alle ser hva som skjer - man må ha en hjerne som ikke er normal for å tolke det slik du gjør - event. problemer med synet. Derfor anbefaler jeg deg å ta en prat med en psykolog eller lege. Mange har akkurat det samme synspunkter som meg, over hele internett, for eksempel på Facebook og X. Bare fordi noen ikke er enige med deg eller andre i et ekkokammer, betyr ikke at det ikke finnes mennesker der ute som er uenig med deg. Jeg oppfordrer deg til å komme deg en tur ut, så vil du se at det finnes andre mennesker der ute, som ikke er de samme som de du snakker til daglig på Reddit, diskusjon.no eller Discord. God bedring. 4
FrihetensRegn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar freedomseeker skrev (5 minutter siden): Det har kommet flere videoer nå, og det er ikke vanskelig å se at han gjør kraftig motstand. Rett før han blir skutt, ser man også at agentene prøver å slå noe ut av hendene hans. Det er ikke mulig å overtale mentalt ustabile venstreekstreme nettroll at det å angripe politiet med våpen er ulovlig, farlig og medfører konsekvenser. I følge dem skal politiet bare akseptere å bli angrepet og trekke seg tilbake. 3
obygda Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar FrihetensRegn skrev (1 minutt siden): Mange har akkurat det samme synspunkter som meg, over hele internett, for eksempel på Facebook og X. Bare fordi noen ikke er enige med deg eller andre i et ekkokammer, betyr ikke at det ikke finnes mennesker der ute som er uenig med deg. Jeg oppfordrer deg til å komme deg en tur ut, så vil du se at det finnes andre mennesker der ute, som ikke er de samme som de du snakker til daglig på Reddit, diskusjon.no eller Discord. God bedring. Jeg er ikke på noen SOME plattformer. Jeg ser videoene med åpne øyne og ser ikke det du klarer å se..... 4
obygda Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar FrihetensRegn skrev (1 minutt siden): Det er ikke mulig å overtale mentalt ustabile venstreekstreme nettroll at det å angripe politiet med våpen er ulovlig, farlig og medfører konsekvenser. I følge dem skal politiet bare akseptere å bli angrepet og trekke seg tilbake. Det er forskjell på å dokumentere handlinger av politiet med video vs å gå til angrep på politiet. 3 2
FrihetensRegn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Det eneste som vil fungere nå er å sende inn nasjonalgarden og styrke ICE og USBP slik at de endelig kan få gjøre jobben sin uten at væpnede terrorister fra venstresiden blander seg inn og angriper dem. Så må utvisningene utvides og akselerere slik at man får flest mulig ut, gjerne et par millioner i året. Obama var flink i å utvise mange under hans administrasjon, men det må styrkes betraktelig mer. 2
FrihetensRegn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar obygda skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke på noen SOME plattformer. Jeg ser videoene med åpne øyne og ser ikke det du klarer å se..... Da må du være blind. 2
Hansien Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar FrihetensRegn skrev (2 minutter siden): Da må du være blind. Jeg er blind. Hvor er våpenet? 5
Fatninja Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar (endret) 33 minutes ago, FrihetensRegn said: Dette er bare sprøyt og løgn. ICE, USBP og andre føderale myndigheter har rettsordre de skal følge opp. Men de får ikke lov å fullføre sine oppdrag uten at venstreekstreme pøbler og terrorister skal forfølge og plage dem, og i enkelte tilfeller, angripe dem med biler og pistol. Da vil det få konsekvenser som terroristene må ta. Jeg prøver å se ting fra et større perspektiv. Jeg mistenker forøvrig at du bare leste de første to linjene av det jeg skrev eller noe sånt. Jeg skjønner at det ikke er så greit å føle at alle er imot deg i denne tråden og da kan det fort bli litt høy puls og temperatur. Det er fint vær ute, sol og greier. Fint å ut og ta på litt gress PS. Jeg er åpen for at ikke alle utsagnene mine i det forrige innlegget (eller generelt sett) er innertiere. Jeg mener likevel at jeg ikke skyter skivebom. Endret 25. januar av Fatninja 3
Populært innlegg Hugo_Hardnuts Skrevet 25. januar Populært innlegg Skrevet 25. januar (endret) FrihetensRegn skrev (32 minutter siden): Bevæpner du deg for å angripe politiet er du en terrorist... Nei, dette er ikke definisjonen på terrorisme. Terrorisme er bruk av vilkårlig vold mot sivile i den hensikt å fremkalle frykt. Hvis fyren uventet hadde åpnet ild mot en ICE-patrulje, kan man muligens begynne å snakke om terrorisme. Jeg lurer også på hvor du finner de videoene som viser det du hevder? At han gjør motstand er jo en ting, men det er lang vei derfra til at man har hjemmel til å skyte noen. Endret 25. januar av Hugo_Hardnuts 9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå