Gå til innhold

Drømme bil spillet !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skulle ønske at det snart skulle ha kommet et bilspill som hadde ALT !! Alt vil si: 1) realistiske kjøreegenskaper, ihvertfall til en viss grad slik at det faktisk blir krevende å kjøre bil. Spill som NFSU mangler alt som heter kjøreopplevelse/egenskaper.. 2) Skikkelig fartsopplevelse, det er det ingen bilspill som har fått til enda.. 3) Ordentlig Motorlyder!!! Så bra lagd at du hører de forskjellige motordelene roterer.. 4) Godt utvalg i biler av forskjellige typer. Alt fra American muscle fra 50 tallet til de nyeste japsebilene, og muligheter til å trimme, style på mer avansert nivå enn i NFSU. 5) Variert kjørelandskap og kjøremåter. Du blir ganske lei av å putre rundt i de samme type landskap og med samme hensikter hele tida. Få inn vinter, høst, vår og sommer + blanding av by,natur og ødelands kjøring. 6) Politi MÅ være med. 7) Spillet må ha LAN muligheter, og politi må oxo kunne være med der + opponenter.

Gud, hører du meg?

Endret av Janivars
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samle folka som laget Grand Prix serien (inkludert Legends), Midtown Madness serien og Colin McRae serien, for ikke å glemme GTA Vice City og NFS serien - gi dem noen millioner dollar og be dem lage den feteste by/landskap simmen hvor spilleren selv kan velge hvor mye trafikk det skal være i byen, og hvor realistisk bilfysikken skal være (er ikke noe moro å hoppe over bakketoppene i San Francisco om bilen går i stykker etter første forsøk).

Legg til minst 5 år og at alle som skal spille det da har det absolutt nyeste av det nyeste innen hardware, og de må selv da kjøre med minimum settings. Så vil spillet fremdeles være like bra eller enda bedre noen år etter det, for det vil komme en jevn strøm av patcher som gir nytt landskap, byer og steder, biler, folk, oppdatering av verktøy for å lage egne scenarios o.s.v.

Multiplayer koden vil selvfølgelig være så perfeksjonert og trimmet som overhode mulig før utgivelse, og spillet vil kunne spilles som et MMO, Singleplayer eller MP, alt etter hva man ønsker.

Skrevet

Akkurat dette scenarioet har jeg tenkt på før...tenk om det hadde funnest ett sånt spill... Jeg synst at alt blir så actionfylt hele tiden jeg. Når det kommer til stykket så er ikke det realistisk engang.

Det hadde vært på tide med en skikkelig bil-simulator. Nå som vi har både fly- og togsimulator. Noen bør gripe fatt i dette snart. Her er det penger å hente også.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

nå er bilspill ganske så mye vanskligere enn å kjøre i virkligheten.

hvis man skal lage noe som er nær virklihet må man lage et vedlig avangsert clutch, brems å gass pedal system med gir og ratt.

da kan det hende at det blir litt mer realistisk og enklere hvis det blir noe likt å kjøre en virklig bil.

men tviler på at bilspill kommer til å vli så mye mer realistisk, det går nok ikke.

det skjønner man når man har kjørt bil en stund.. man blir liskom i et med bilen.

føler den. det går ikke med et spill

men det bilspill trenger mest av alt er myeeeeee bedere motolyder... skjønner ikke hvorfor det skulle vere så vanskelig å fikse!

Skrevet (endret)
Jeg skulle ønske man hadde et bilspill som laget en tro kopi av hele Bergen kommune. Det hadde vært fett å cruise på Bryggen i 100 km/t...  :D

Det spillet ville fått en meget begrenset kundegruppe... Eller kanskje det hadde vært morro å grisekjøre rundt i Bergen... :hmm:

Men over til saken: Kunne også tenke meg et bilspill der ting var bedre simulert. Men etter å ha prøvet Richard Burns Rally, er jeg ikke så sikker lenger. For at de skal selge flest mulig spill, så må de lage det slik at det passer for de fleste. Derfor tror jeg det er lenge til vi får se en skikkelig bilsimulator.

Endret av Shotgun
Skrevet
gran tourisimo 3 reklamerer i hvertfall med at med det originale gt3 rattet skal du få en helt realistisk kjøreopplevelse :innocent:

Tro meg, det er ikke mye realistisk.

Skrevet
Jeg skulle ønske at det snart skulle ha kommet et bilspill som hadde ALT !! Alt vil si: 1) realistiske kjøreegenskaper, ihvertfall til en viss grad slik at det faktisk blir krevende å kjøre bil. Spill som NFSU mangler alt som heter kjøreopplevelse/egenskaper.. 2) Skikkelig fartsopplevelse, det er det ingen bilspill som har fått til enda.. 3) Ordentlig Motorlyder!!! Så bra lagd at du hører de forskjellige motordelene roterer.. 4) Godt utvalg i biler av forskjellige typer. Alt fra American muscle fra 50 tallet til de nyeste japsebilene, og muligheter til å trimme, style på mer avansert nivå enn i NFSU. 5) Variert kjørelandskap og kjøremåter. Du blir ganske lei av å putre rundt i de samme type landskap og med samme hensikter hele tida. Få inn vinter, høst, vår og sommer + blanding av by,natur og ødelands kjøring. 6) Politi MÅ være med. 7) Spillet må ha LAN muligheter, og politi må oxo kunne være med der + opponenter.

Gud, hører du meg?

Dette er vel litt i nærheten av det du prater om.

http://gamer.no/produkt.php?produktid=15564

Skrevet (endret)
nå er bilspill ganske så mye vanskligere enn å kjøre i virkligheten.

hvis man skal lage noe som er nær virklihet må man lage et vedlig avangsert clutch, brems å gass pedal system med gir og ratt.

da kan det hende at det blir litt mer realistisk og enklere hvis det blir noe likt å kjøre en virklig bil.

men tviler på at bilspill kommer til å vli så mye mer realistisk, det går nok ikke.

det skjønner man når man har kjørt bil en stund.. man blir liskom i et med bilen.

føler den. det går ikke med et spill

men det bilspill trenger mest av alt er myeeeeee bedere motolyder... skjønner ikke hvorfor det skulle vere så vanskelig å fikse!

vanskeligere :roll:

om det er vanskeligere enn å kjøre i virkeligheten er det å kjøre lett

huska at i bilspill så kjører du kanskje i 250 km i timen men til vanlig kjører man jo i 80

Endret av TrulZern
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

greit.

jeg veit at det er lettere i virkligheten enn spill.

rally osv kjører ikke i 250kmt men mellom 150-200.

bane går heller ikke så fort siden det er svinger.

men på rettsrtekka går det fort men det er bare å holde i rattet.

Skrevet
greit.

Ikke kom å si at det er lettere å kjøre en bil i virkeligheten enn på et spill, samma faen hvor du kjører bil... Du må jo være korka..

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

greit.. da må du vere elendig til å kjøre bil eller en ekstrem nerd!

Skrevet

Alt sier du? Da må man også ha med de viktigste trafikkreglene (og politi som skal overholde dette, men det ble jo nevnt). En kjøresimulator hadde vært artig ja :)

Skrevet

Du mener altså hvis noen hadde gitt deg en standardbil fra feks. GT-klasse, så hadde du klart å kjøre 10 runder med en respektabel tid uten å kjøre ut eller snurre?

Antar du har klart det på PC eller spillekonsoll...

Dette er bare latterlig.

Skrevet

Du mener altså hvis noen hadde gitt deg en standardbil fra feks. GT-klasse, så hadde du klart å kjøre 10 runder med en respektabel tid uten å kjøre ut eller snurre?

Antar du har klart det på PC eller spillekonsoll...

Dette er bare latterlig.

Netopp.. gutten vet ik hva han preiker om... Eller så suger han EKStremt i Pc spill..

Skrevet

Grand theft auto er perfekt bilspill for meg :thumbup:

Sett bort ifra det spillet , så hater jeg bil spill på PC/konsol , kjøre bil er noe jeg kan gjøre i virkeligheten....

• 2 uker senere...
Skrevet

hva er poenget med en bil-simulator?

da kan du jo likesaagodt gaa ut aa kjoere litt rundt isteden. nei, gi meg flatout saa skal jeg ha det goy!! ;)

for dere som aldri har provd, skaff dere en dritt bil og kjor sammen med andre dritt biler paa ett jorde, utrolig artig!!! :)

Skrevet
greit.

Det var jo et program på tv, der de tok en spill-tester og satt ham bak rattet på en racer. Ferdighetene han viste på PC skjermen var adskillig mye bedre en dem han viste på en ekte bane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...