Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det kabinettet(maskinen) en kompis av meg drømmer om… :dribble:

 

http://img.photobucket.com/albums/v315/mr_lan/P1000124.jpg

 

Denne har han nå

 

http://img.photobucket.com/albums/v315/mr_lan/P1000123.jpg

 

jeg la inn inlegge hannes pga han ikke gidder å registrere seg.

 

 

#EDIT av moderator - Fjernet IMG taggene, da bildet var alt for stort. Vær vennlig å resize det om det legges ut igjen. Maks 600x450 er en grei størrelse.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Vil heller si det er et latmannskabinett. At man vil ha et ferdigmoddet kabinett med lys i gjør ikke at du er en Cs fjortiss, men det skal være sagt at (mange) folk som har slike kabinetter som oftest er nettopp dette ;)

 

Ford...noz: Vær så snill, enten få bort det bildet, eller gjør det mindre. Enten thumbnail eller max 800x600!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Vil heller si det er et latmannskabinett

For mange ja. Men som du selv vet så er det mye modde potensiale i et ferdigboddet kabinett. :roll: Mitt har jeg ikke moddet så mye, men jeg har nå gjort litt.

 

At man vil ha et ferdigmoddet kabinett med lys i gjør ikke at du er en Cs fjortiss, men det skal være sagt at (mange) folk som har slike kabinetter som oftest er nettopp dette

 

Skal ikke si meg uenig i det, men det blir for dumt å tro man vet hvordan en person er ut i fra hvilket kabinett han har.

Lenke til kommentar

Altså, jeg sier ikke at en person som har et slikt kabinett er en hardbarka CS fjortiss, men utifra det jeg har sett på større lan, så har de fleste CS fjortisser nettopp et slikt kabinett. Det er absolutt ikke stygt ment for de som ikke er det, men har et slikt kabinett.

 

Latmannskabinett kan virke begge veier egentlig. Noen orker ikke gjøre noe, og andre har bare ikke ferdigheter til det. Men det blir litt naivt å tro at man blir erklært for moddegud om man poster et bilde av sitt premod kabinett med x antall lys i x antall farger.

Når det gjelder meg så hadde jeg ikke planer om å gjøre noe med mitt Aerocool kabinett før jeg bompa borti Bit-tech.net. Når jeg kjøpte det så kjøpte jeg det fordi jeg trengte et kabinett som var lett, så alright ut og som ikke kostet en halv million. Resten kom med tiden, som de fleste vil oppleve om man har interessen.

Lenke til kommentar
Skal ikke si meg uenig i det, men det blir for dumt å tro man vet hvordan en person er ut i fra hvilket kabinett han har.

 

Denne kom kanskje litt feil fram, siden den ikke var rettet som kritikk direkte til deg.

 

Syns bare at cs fjortiskabinett er et idiotisk uttrykk.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...