Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare en ting jeg lurte på med den rosa vann builden, hvorfor drar vifta i bunn luft ut av kassa? må da være mye bedre å at den drar inn, siden du nå har undertrykk som gir mye mer støv (så sant viftene har støvfilter da sef)

De to viftene i front drar jo luft inn gjennom radiatoren, så tanken er da at den drar noe av den varme luften derfra ut igjen.

Skrevet

Da må du jo ha Gigabyte OC hovedkort i det :p

blir orange / sort med Extreme 9 fra ASRock Z87 :)

2 x Classy og 420 / 420 EK Coolstream.. herregud denne blir fet. skal prøve meg med HD Tubes også... spent på hvordan det går ;)

Skrevet (endret)

blir orange / sort med Extreme 9 fra ASRock Z87 :)

2 x Classy og 420 / 420 EK Coolstream.. herregud denne blir fet. skal prøve meg med HD Tubes også... spent på hvordan det går ;)

Sier han som sist for 3 dager siden stod å vurderte å kjøpe en liten Asrock M8 barebone maskin fordi han ikke trengte mer enn en liten i7 og et GTX 760, alt luftkjølt selvfølgelig :D

Endret av EggMan88
  • Liker 2
Skrevet

Sier han som sist for 3 dager siden stod å vurderte å kjøpe en liten Asrock M8 barebone maskin fordi han ikke trengte mer enn en liten i7 og et GTX 760, alt luftkjølt selvfølgelig :D

hva skal jeg si? jeg trenger ikke denne pcen, men må jo faktisk ha det...

M8en er jo også sykt kul :)

Skrevet

hva skal jeg si? jeg trenger ikke denne pcen, men må jo faktisk ha det...

M8en er jo også sykt kul :)

Er noe i det ja, trenger ikke denne pc'en jeg heller, er noe mer moderert enn din, men men :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...