Hjelp!!! Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hai. Eg har heilt f**** skins på cs, eg lure på korleis eg får normale skins på cs. Har ikkje lasta ned skinsa, ligger det innpå steam instal fila? Korleis kan eg få vanlige skins igjen?
Hjelp!!! Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Sry for feilpost. Har CZ account men har det ikkje instalert CZ. Går det an å fixe skinsa? Admin flytt denne posten.
Gjest QbeC- Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Sry for feilpost.Har CZ account men har det ikkje instalert CZ. Går det an å fixe skinsa? Admin flytt denne posten. Tror ikke det går ann uten å legge inn på nytt. Stress med andre måter
Juleniss1 Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hai.Eg har heilt f**** skins på cs, eg lure på korleis eg får normale skins på cs. Har ikkje lasta ned skinsa, ligger det innpå steam instal fila? Korleis kan eg få vanlige skins igjen? siden du har steam og 1.6 er det vel bare å slette skinmappa så vidt jeg har forstått. Så laster steam ned skinsene. Feilpost. RAPOTERT!!! du må ikke skirve det skjønner du..
MrLee Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 steam laster dem ikke ned på ny, de ligger der fremdeles...de er bare ikke pakka ut fra den store fila CS bruker... eneste som skjer når du legger inn custom skins er at CS registerer at de er der og bruker dem istedenfor
Trygve Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Du kan jo altids finne di vanlige CS skinna på nette http://www.impue.net/~topshells/foco/models/cs-models.zip
Black Star Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Feilpost. RAPOTERT!!! Takk for at du rapporterer, men som andre sier, er det ikke nødvendig å skrive det i tråden at du har rapportert den (gjelder alle andre som også pleier å gjøre dette). Men takk for at du rapporterer... uten dere som gjør dette, ville forumet blitt ett veldig rotete forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå