Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Derbi GPR 50 Nude ...

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Skrevet

En kompis av meg sier at derbi motorene er "spagettimotorer". Han sier vis man trimmer den litt så holder den seg utruli dårli.

Ikke at jeg bryr meg :D For den sykkeln skal faktisk jeg kjøpe meg=D

• 4 uker senere...
Skrevet

Et tips til alle som planlegger og kjøpe denne sykkelen :)

Nypris kåster den 31,990 men på www.mcoslo.no er den på tilbud til 24,990

Løp å kjøp :D

Skrevet

Derbi GPR50 Nude er skamfet og har kjempe god motor ! men derbi har hat en del elektriske problemer opigjenom årene. Teningen ryker veldig ofte på disse syklene og jeg kjenner en som hadde en Derbi Senda som han måtte bytte baklys på 2 ganger om månden. men helt klart skamfet sykkel men bør passe på at plastiken over potta ikke smelter.

Mvh EvilDuck91

Skrevet

Trur du det er fare for det?

mener røret stikker litt utfør hekken.

Derbi har nåkk tenkt på det før de designet sykkeln=D

Skrevet

Det var ikke bra...

Det går vell kanskje ann å legge noe over potten.. Rart at derbi ikke tenkte på de når de laget sykkelen :hmm:

Skrevet

ja jetg synst det er rart at derbi aldri retter de elektriske feilene på sykelene sine heller :dontgetit: men tror ikke det skal vere noe problem å legge ett metalstykke melom som tar varmen isteden for plastikken. men det er langt i fra alle GPRer som har det problemet der men det er en del.

Mvh EvilDuck91

Skrevet

Burde egentli ikke være forskjell fra sykkel til sykkel.. Ikke for å være off-topic men du er 91 saint evilduck? skal du ha lettsykkel\moped du da?

Liker deg:) du kan mye om sykler

Skrevet (endret)

Det siste året har jeg drevet å skulle skaffe meg moped å var utrolig intrisert i Derbi GPR for jeg simpelten elsker utsenede dens så jeg har våre på diverse Mopedforum å set på hva folk som har diverse sykler sier så har stort set drevet å forsket på forskjelige sykler i et helt år :) Jeg skal selv snart anskaffe meg en Yamaha TZR selv om GPR frister til de grader, men etter å ha lest hvor mange som har hat problemer med det elektriske på disse syklene har jeg ombestemt meg.

Mvh EvilDuck91

Edit: ja jeg er født i 91 :)

Endret av evilduck91
Skrevet

Hørt mye bra om tzr, har tenkt på og kjøpe den å. Men var de ikke for at jeg er så svak for streetfightere :love: så hadde jeg nåkk gjort de.:) begge 2 ser ikke mye ut som mopeder =D

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...