Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På vei fra Play.com:

 

Gandhi

Shawshank Redemption

Pulp Fiction

The Pianist

Life of Brian

Four Weddings and a funeral

 

 

 

Vurderer:

 

Freaky Friday / Parent trap

Fight Club

Crouching Tiger, Hidden Dragon

Hitchcock-boksen som får så voldsom skryt her i tråden. Har dog aldri hørt om hverken fyren eller noen av filmene. Hva slags filmer er det egentlig?

 

Police Academy - Complete Movies 1-7 Box Set - verdt penga? Ikke sett noen av dem..

Endret av Kurt Grusom
Lenke til kommentar

Aldri hørt om Hitchcock? Er det mulig?

 

Har du seriøst aldri hørt om filmer som Psycho, The Birds, Strangers on a Train, Dial M for Murder, Vertigo og North by Nortwest?

 

Jeg har forøvrig sett om igjen en del Hitchcock filmer i det siste, kjøpte før jul den tidligere nevnte Hitchcock boksen + The Signature Collection for henholdsvis 20 Euro på HMV i Grafton Street og 15 Euro på HMV i Blanchardstown Shopping Centre. Jeg må nok innrømme at en del av filmene hans treffer meg langt bedre nå som jeg har passert 30 enn da jeg var tenåring, uten at jeg helt kan forklare hvorfor.

Lenke til kommentar
Aldri hørt om Hitchcock? Er det mulig?

 

Har du seriøst aldri hørt om filmer som Psycho, The Birds, Strangers on a Train, Dial M for Murder, Vertigo og North by Nortwest?

 

Jeg har forøvrig sett om igjen en del Hitchcock filmer i det siste, kjøpte før jul den tidligere nevnte Hitchcock boksen + The Signature Collection for henholdsvis 20 Euro på HMV i Grafton Street og 15 Euro på HMV i Blanchardstown Shopping Centre. Jeg må nok innrømme at en del av filmene hans treffer meg langt bedre nå som jeg har passert 30 enn da jeg var tenåring, uten at jeg helt kan forklare hvorfor.

 

Huff... gleder meg til jeg flytter til England :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...