Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Kjøpte nettopp Alien 1-4 til 139 ,-

7902952[/snapback]

 

Hvor da?

7903881[/snapback]

 

CDON, men det ser ikke ut som den aller lekreste utgivelsen.

7904255[/snapback]

 

CDON ja. Hva tror du da? Man får da ikke den lekreste utgivelsen for 139 ,-

Dessuten er det filmen som betyr noe, ikke hvordan alt ser ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
CDON ja. Hva tror du da? Man får da ikke den lekreste utgivelsen for 139 ,-

Dessuten er det filmen som betyr noe, ikke hvordan alt ser ut  :)

7905288[/snapback]

Hvis det var filmene som hadde noe å si så hadde vi lastet dem ned. Utseende er alt.

7905332[/snapback]

 

I'm with Stefan on this one.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
CDON ja. Hva tror du da? Man får da ikke den lekreste utgivelsen for 139 ,-

Dessuten er det filmen som betyr noe, ikke hvordan alt ser ut  :)

7905288[/snapback]

Hvis det var filmene som hadde noe å si så hadde vi lastet dem ned. Utseende er alt.

7905332[/snapback]

 

Så dere bruker massevis av penger på filmer, bare pågrunn av utseende og coveret? Kjøper dere da en dritt film, men ikke se den, bare kjøpe den fordi utseende var fint så den må ha plass på hylla?

 

Latterlig :!:

Lenke til kommentar
Så dere bruker massevis av penger på filmer, bare pågrunn av utseende og coveret? Kjøper dere da en dritt film, men ikke se den, bare kjøpe den fordi utseende var fint så den må ha plass på hylla?

 

Latterlig  :!:

7905554[/snapback]

Tror ikke du forstod helt, nei. Jeg laster ned filmer for å se dem, jeg kjøper filmer for å støtte filmskaperne, men da må det være en skikkelig versjon. Det er en grunn til at man bruker 250-300kr på knalltøffe versjoner av yndlingsfilmene, det skal se bra ut på hylla. Ekstramaterialet er selvsagt en bonus, men skal man først samle DVDer, så skal det gjøres skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Så dere bruker massevis av penger på filmer, bare pågrunn av utseende og coveret? Kjøper dere da en dritt film, men ikke se den, bare kjøpe den fordi utseende var fint så den må ha plass på hylla?

 

Latterlig  :!:

7905554[/snapback]

Tror ikke du forstod helt, nei. Jeg laster ned filmer for å se dem, jeg kjøper filmer for å støtte filmskaperne, men da må det være en skikkelig versjon. Det er en grunn til at man bruker 250-300kr på knalltøffe versjoner av yndlingsfilmene, det skal se bra ut på hylla. Ekstramaterialet er selvsagt en bonus, men skal man først samle DVDer, så skal det gjøres skikkelig.

7905572[/snapback]

 

Aha, greit :) Forstår!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg laster ned filmer for å se dem, jeg kjøper filmer for å  støtte filmskaperne, men da må det være en skikkelig versjon. Det er en grunn til at man bruker 250-300kr på knalltøffe versjoner av yndlingsfilmene, det skal se bra ut på hylla. Ekstramaterialet er selvsagt en bonus, men skal man først samle DVDer, så skal det gjøres skikkelig.

7905572[/snapback]

 

Og det var selvsagt det jeg også mente. Jeg laster aldri ned filmer da. Jeg har god tid.

Lenke til kommentar
Så dere bruker massevis av penger på filmer, bare pågrunn av utseende og coveret? Kjøper dere da en dritt film, men ikke se den, bare kjøpe den fordi utseende var fint så den må ha plass på hylla?

 

Latterlig  :!:

7905554[/snapback]

Tror ikke du forstod helt, nei. Jeg laster ned filmer for å se dem, jeg kjøper filmer for å støtte filmskaperne, men da må det være en skikkelig versjon. Det er en grunn til at man bruker 250-300kr på knalltøffe versjoner av yndlingsfilmene, det skal se bra ut på hylla. Ekstramaterialet er selvsagt en bonus, men skal man først samle DVDer, så skal det gjøres skikkelig.

7905572[/snapback]

Helt enig med deg der. Bruker gjerne en hundrings eller to ekstra på en god film som gjør seg godt i hyllen. Er du samler så er du samler. ;)

Lenke til kommentar

Endelig var Kevin Smith boxen inne hos dvdfromkorea.com igjen.

l(336).gif

middle(28).gif

Kevin Smith Collection (7 Disc) : Limited Edition

 

Bestilt 00.53 i natt, sendt 05.07 i dag.

 

Boks: US$61.99

Frakt: US$16.99

Sum: US$78.98

+noe gebyr, toll osv.

 

Edit:

Bestilte Old Boy: Special Edition (2 Disc Set) fra CDWOW nå, fordi Oldboy 3-disc-saken fra Amazon er utsolgt, og kanskje oop.

Endret av EDB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...