Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pier Paolo Pasolinis Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975) - Pasolini Collection, kr 99,50

Sistnevnte varer i 112 minutter, mens IMDb oppgir den fulle versjonen til 117 minutter. Har jeg gjort et bomkjøp her?

7813518[/snapback]

Det er nok bare snakk om differansen mellom NTSC og PAL.

(117x24)/25= ca. 112:19

Så verken du, eller jeg (jeg har samme utgaven) kommer til å gå glipp av ymse tvilsomheter, som jeg inbiler meg at denne filmen inneholder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resurrection Man [1998] fra amazon.co.uk for ca. 5 pund.

Hørte en sang fra The Decemberists med navn Shankill Butchers, søkte litt rundt og fant denne filmen + en bok om emnet. Bare måtte ha!

Skrevet
Hadde egentlig tenkt å vente på en eventuell HD DVD, men den koreanske utgivelsen av El Laberinto del Fauno/Pans labyrint var litt for lekker til å motstå, $24.99 før frakt, $36.98 med.
Men når har denne utgaven release dato?

7817892[/snapback]

14. februar i følge DVDfromKorea, 23. februar i følge YesAsia.

7817922[/snapback]

Yesasia tror jeg får sin beholdning fra Korea, så det er derfor de har en senere utgivelsesdato. Bestilte den samme utgaven fra DVDfromKorea for noen dager siden jeg også. :)
Skrevet
Hadde egentlig tenkt å vente på en eventuell HD DVD, men den koreanske utgivelsen av El Laberinto del Fauno/Pans labyrint var litt for lekker til å motstå, $24.99 før frakt, $36.98 med.

7817807[/snapback]

Hvorfor måtte du vise fram den, skulle jo vente på HD DVDen selv men nei da :hrm:

Men som du sa den ser for fin ut til å la den slippe unna...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Plukket med meg Any Given Sunday fra Kiwi til 59,- nettopp.

Skrevet
Sett den før? Jeg husker at det var den filmen jeg slo av raskest, tror ikke det var gått 4 minutter en gang.

7827513[/snapback]

Tja, ikke noe mesterverk. Men absolutt en helt grei film, hvis man ønsker litt enkel underholdning.

Skrevet
Sett den før? Jeg husker at det var den filmen jeg slo av raskest, tror ikke det var gått 4 minutter en gang.

7827513[/snapback]

Har sett den før. Mange ganger. Elsker den. Gleder meg som faen til den utvidede versjonen. Ædda bædda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...