Gå til innhold

hw.no vs hardware.no


Anbefalte innlegg

:thumbdown:
jeg er litt skuffa, egentlig er det bare en baggatellting, men for ikke lenge siden kunne jeg skrive hw.no inn i browseren uten at den redirectet til hardware.no, ikke at det er dumt i og for seg, men jeg er av den oppfatning at det ser litt penere ut med bare hw.no...

så hva mener dere?

- er det noen som veit hvorfor det er sånn, eller var det bare noen som bestemte seg for at sånn skal det vere?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er for at en legger sidene til en enkelt adresse gjør det mye enklere å forholde seg til. Om den adressen er hw.no eller hardware.no - gjør mindre for meg, aldri plaget meg for å si det sånn.

 

Leste du om det nye skjermkortomtalen på hardware.no ?

Nei, men du burde lese den de har på håå-dobbelt-vee.no den er sikkert mye bedre.

 

Entydighet er meget viktig - særlig for at søkemotorer skal klare å gi svar på søkene våre.

Lenke til kommentar

for meg så heter siden hardware.no, ikke hw.no..

 

for meg så heter det vg.no og ikke verdensgang.no

 

for meg så heter det dagbladet.no, og ikke db.no

 

 

sånn sitter det ihvertfall klistret i huet mitt.. skriver det som er naturlig, så jeg skriver faktisk hardware.no, selvom det finnes et kortere alternativ..

jeg skriver også dagbladet.no selvom det er et kortere alternativ.. nettopp fordi jeg kaller avisen Dagbladet til daglig og ikke DB til daglig..

 

jeg skriver vg.no fordi jeg (og så og si samtlige) kaller avisen VG til daglig, og ikke Verdens Gang..

Lenke til kommentar

hw.no står jo for hardware.no.

 

enten om man skriver forkortelsen for siden eller hele navnet, er vel ikke det noe annerledes. Du ser vel ikke på den (hva faen het den igjen linja der man skriver adressen) som en del av designet??

 

 

edit: Enig med Andreasfe, siden heter hardware.no for meg, men jeg skriver hw.no, men jeg skriver vg.no og dagbladet.no, ettersom jeg sier det i dagliglivet.

Hw.no er en side jeg besøker flere gnager per dag, og da sparer jeg meg "bryet" med å skrive for mange bokstaver :p

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
for meg så heter siden hardware.no, ikke hw.no..

 

for meg så heter det vg.no og ikke verdensgang.no

 

for meg så heter det dagbladet.no, og ikke db.no

 

 

sånn sitter det ihvertfall klistret i huet mitt.. skriver det som er naturlig, så jeg skriver faktisk hardware.no, selvom det finnes et kortere alternativ..

jeg skriver også dagbladet.no selvom det er et kortere alternativ.. nettopp fordi jeg kaller avisen Dagbladet til daglig og ikke DB til daglig..

 

jeg skriver vg.no fordi jeg (og så og si samtlige) kaller avisen VG til daglig, og ikke Verdens Gang..

Javel? Takk, det var meget hyggelig å vite hva du kaller avisene dine, men hva har det med denne tråden å gjøre? Hva om jeg kaller Hardware.no for HW.no da, hvem av oss skal få lov til å se den rette adressen i adresselinjen?

 

Eller hvorfor gidder dere bry dere i det hele tatt om hva som står der? "Å nei, stakkars meg, det står et helt ord i adresselinjen istedenfor en forkortelse :scared: ". Det kan iallefall virke som om noen her tenker slik.

 

Tenk heller over innholdet på HW.no da vel, istedenfor å bry dere om dette. Jeg liker det slik deft er nå. Skal jeg og andre eventuelle folk der ute måtte bli "sure" da pga de ikke redirecter bare slik at dere kan bli glade? Ikke alle kan få det slik de vil vet dere. Så nå, vennligst bare la saken ligge, eh? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...