Gå til innhold

Hvordan ser din "Spill-Wanted" liste ut fra 1-5 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatert:

 

Ok, først og fremst vil jeg ikke ta med BiA: Road to Hill 30 og SWAT 4... ikke fordi de ikke er på lista mi, men fordi de straks er ute (BiA på fredag og SWAT 4 om ett par-tre uker). Så etter at det er sagt, ser lista slik ut;

 

1. Operation Flashpoint 2 (...bombe!)

2. Battlefield 2

3. S.T.A.L.K.E.R.

4. Panzer Elite Action

5. T-72: Balkans on Fire

 

Og så venter jeg selvfølgelig i spenning på Rainbow Six: Lockdown... håper bare jeg ikke venter forgjeves - Rainbow serien tapte seg veldig med Raven Shield, så de bør levere ett bra spill nå. Hvis ikke tror jeg ikke R6 serien har noe mer fremtid :(

 

Hmmm... jeg bare MÅ ta med ett par spill til jeg venter på...

 

6. Battlestations: Midway

7. Boiling Point: Road to Hell (tidligere Xenus)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Gleder meg egentlig ikke til noen nye spill nå jeg...har begynnt å spille Morrowind og WarCraft III på b.net :thumbup:

Men de jeg gleder meg litt til eller vil ha nå er:

-Grand Turismo 4, hmm den kan jeg bestille nå jo :w00t:

-Elders Scroll 4 - Oblivion

-GTR

-SW Knight of the Old Republic 2

-Black and White 2

Lenke til kommentar
1- Final Fantasy XII

2- EverQuest 2

3- Half life 2

4- Elderscrolls IV

5- Fable

Liten Oppdatering:

 

1: Final Fantasy XII

2: Elder Scrolls IV

3: Gothic III

4: Ingenting

5: Ingenting

Ny oppdatering:

 

1: Final Fantasy XII

2: Elder Scrolls IV

3: The Legend of Zelda

4: Gothic III

5: Resident Evil 4

 

Skal kjøpe meg Game Cube, skjønner dere. :thumbup:

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Jeg tror Stalker kommer til å gi spillere over hele verden et nytt syn på det som kalles bra spill. Spillet har vært finpusset i lang tid nå, og hvis AI`en lever opp til hva jeg har sett på filmsnuttene, så blir dette enormt.

mhm :yes:

 

kan e på en av videone, der AI'en bruker veldig god "unscriptet" taktikk,, sinnsykt kult å se på :yes:

Lenke til kommentar
[iC,19/03/2005 : 20:01] -Gothic 3 (Denne ligger øverst av èn grunn ;) )

Hvilken grunn? :) Prøvde Gothic 2 demoen og den var :thumbdown:

Grunnen: Jeg kjente en fyr, og han het Pål. Vet du hva moralen i denne romanen min er? Jeg elsker karbonade!

 

:wee:

 

EDIT: Nei, selvfølgelig er jo grunnen fordi at Gothic 2 er det beste RPG spillet jeg noen gang har prøvd. :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Jeg tror Stalker kommer til å gi spillere over hele verden et nytt syn på det som kalles bra spill. Spillet har vært finpusset i lang tid nå, og hvis AI`en lever opp til hva jeg har sett på filmsnuttene, så blir dette enormt.

Eller så blir det bare en gedigen flopp. I såfall den største floppen innen spillbransjens historie. Nei, jeg tar ikke feil! Det kan godt hende at STALKER blir en flopp! (Söldner, anyone? :ermm: )

 

La oss bare håpe at S.T.A.L.K.E.R. ikke bare blir bra, men genialt! :)

Lenke til kommentar

1. Age of Empires III: The age of discovery [6-]

2. Spartan: Total Warrior [5]

3. Stronghold 2 [5]

4. Empire Earth II [3+]

 

Karakter er gitt ut i fra ting jeg har sett hørt om spillet.

 

Age of Empires III: en aldeles nydelig grafikk utifra bildene og mulighetene i spillet virker mange, og havokmotoren gir den et stort pluss (likte også AoE II).

Minuset er vel fordi det vil kreve altfor mye og at det nesten virker for godt til å være sant.

Spartan Total Warrior: Har alltid ønsket meg et slikt spill og utifra bilder, filmen og omtale virker det som det skal bli et veldig bra spill.

Stronghold 2: Muligheter for å se inn i tårn og gameplayet er mye mer utvidet

grafikken virker helt grei og spillet har gått over til 3D. Håper det ikke skuffer.

Empire Earth II: Bedre enn forgjengeren, med bedre grafikk og orden i gameplayet.

Men syns det kunne blitt gjort bedre, men spilleter jo ennå ikke gitt ut og ting kan jo skje. (henviser til demoen)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmff... jeg må bare oppdatere nok engang... siden det kom ett nytt spill og blandet seg inn ;)

 

1. Operation Flashpoint 2

2. Enemy in Sight

3. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

4. Battlefield 2

5. Panzer Elite Action: Fields of Glory

 

Eneste nye er at Enemy in Sight snek seg inn... men det er ett spill jeg kommer til å følge nøye med fremover! (særlig siden jeg starter opp en side om spillet; http://www.enemyinsight.net )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...