Gå til innhold

Har virkelig INGEN store bf:V modder kommet enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic...

Jeg har lest masse om forskjellige modder til bf:V men har ikke sett at NOEN av dem i det hele tatt er i nærheten av å bli sluppet ut før om 10 år!!! :cry:

Dette er jo tragisk! Det er jo ikke noe gøy å spille en mod til bf:V når til og med 2ern av bf har kommet ut! :(:no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her har du URL til MODs som har blit sluppet - hvile av de som er _store_ men det går vel ann å teste ut selv ! =)

http://www.planetbattlefield.com/bfv/tweakin/mods/

Jeg vet om den siden! personlig sjekker jeg innom der MINST 10 ganger daglig!

ALDRI NOEN FORANDRING!

Meste parten av moddene er uprofesjonelle og kjedelige...

Noen er jo litt fete, men det er bare de som adder noen maps eller våpen...

Skrevet

Det beste ved BF:V er den suverene kontrollen spilleren fikk over helikopteret. Husker jeg beundra de som klarte å manøvrere helikoptere i Desert Combat, for det så jeg på som en umulighet. Men da BF:V kom, følte jeg meg som kongen selv, og det var herlig ... :)

Skrevet (endret)
Det beste ved BF:V er den suverene kontrollen spilleren fikk over helikopteret. Husker jeg beundra de som klarte å manøvrere helikoptere i Desert Combat, for det så jeg på som en umulighet. Men da BF:V kom, følte jeg meg som kongen selv, og det var herlig ... :)

Jeg har akkurat samme oppfatning!

Jeg var en av de som kunne manøvrere heli'ene på DC (ikke for å skryte)

Og jeg følte meg som en ekte pilot, og at jeg var best i verden! hehe

Men når Vietnam kom, kunne visst alle fly!

Det eneste jeg har merket er at noen ikke er så fode til å fly taktisk og flyge med kasser og tankser...

Selv synes jeg det føles så SINNSYKT konge hver gang jeg klarer å styre unna homing missiles som kommer rett mot mitt Cobra heli!

EDIT: jeg tror kanskje en av grunnene til at jeg var "mastah" i heli-flyging på DC var fordi jeg har spilt alle versjonene helt fra første versjon (tror det var 0.01 eller 0.1 eller noe sånt)

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=23/07/2004 : 02:15]

Det eneste jeg har merket er at noen ikke er så fode til å fly taktisk og flyge med kasser og tankser...

Det er jo teknisk sett det som er taktisk da, kassen er jo "mobile spawnpoint" og det er jo nesten et "must" å få kassen over til hovedøyen på operation irving, tanksene er vel bare for løye, og for at mange requester det hele tiden :cool:

Skrevet (endret)
[iC,23/07/2004 : 02:15]

Det er jo teknisk sett det som er taktisk da, kassen er jo "mobile spawnpoint" og det er jo nesten et "must" å få kassen over til hovedøyen på operation irving, tanksene er vel bare for løye, og for at mange requester det hele tiden :cool:

Kanskje mange requester det, men jeg gjør så godt jeg kan med å hjelpe dem!

Jeg husker en gang (på Irving) at jeg fløy en tank hvor det satt to stykker inni den og FIRE sto oppå den!

Heliet mitt var også fullt!

Tok _litt_ tid å komme seg over, men vi klarte det til slutt! ;)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Homefront-modden kommer snart.

Sitat fra siden :

First off wed like to say that were expecting to release soon after the 1.1 patch of BFV.

Og 1.1 kommer vel om en ukes tid.

Skrevet
Homefront-modden kommer snart.

Sitat fra siden :

First off wed like to say that were expecting to release soon after the 1.1 patch of BFV.

Og 1.1 kommer vel om en ukes tid.

ukes tid?

Nei, vi må nok vente en stund til ja...

Skrevet
[iC' date=23/07/2004 : 15:37]
[iC,23/07/2004 : 02:15]

Kanskje mange requester det, men jeg gjør så godt jeg kan med å hjelpe dem!

Jeg husker en gang (på Irving) at jeg fløy en tank hvor det satt to stykker inni den og FIRE sto oppå den!

Heliet mitt var også fullt!

Tok _litt_ tid å komme seg over, men vi klarte det til slutt! ;)

du er min helt....

Skrevet
Det skal jo komme en WW2 mod til BF:V, noe som egentlig er utrolig teit siden daer man jo tilbake til BF:1942

Det er vel heller slik at et par av '42-mapsa blir modda over til Vietnam-look :)

Bl.a Wake Island

Skrevet (endret)
Det skal jo komme en WW2 mod til BF:V, noe som egentlig er utrolig teit siden daer man jo tilbake til BF:1942

Det er jo for å få bedre grafikk og for å få et bedre jungel-look slik som på mappene: Wake Island, Battle for Midway, Iwo Jima, GuadalCanal osv...

Har du altså ikke lyst på en ww2 mod til Vietnam??? :dontgetit::nei:

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...