T42 Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 (endret) Har noen problemer med pc`n som jeg ikke helt skjønner hva kan være. Windows starter greit opp, men etter noen minutter med div. arbeid i windows blir maskinen veldig treig. Spesielt etter bruk av store filer som feks divx-filmer. Har prøvd andre minne brikker å samme feil oppstår. Jeg har kommet fram til 3 ting det kan være: -Enten er det et virus som ligger på en eller anne partisjon på disken som sprer seg til windows partisjonen (har formatert windows partisjonen og lagt inn på nytt). -Eller det kan være cpu`n som har fått det (men maskinen oppfører seg ikke ustabilt ved oppstart eller mens den kjører windows...blir bare treig etter hvert) -Men kan det kanskje være hovedkortet (fant ut at viften til chip settet virker dårlig stopper av og til. Så det kan kanskje være det. Men vet ikke helt hvor mye behov det er bruk for kjøling på den. den blir ikke noe spesielt varm. Hvis noen har noen tips hadde det vært bra...så jeg ikke kjøper meg ny del og finner ut at det er feil del. Pc`n består av: Hovedkort (abit nf7-s) Prossesor AMD 1,8Ghz, 512mb drr minne, 120gig maxtor disk Endret 21. juli 2004 av T42
T42 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 (endret) Har prøvd ny ram brikke. men fortsatt samme feil Endret 21. juli 2004 av T42
oslo72 Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Kjør Ad-aware eller Spybot Search & Destroy... og installer en gratis viruskiller/brannmur.
T42 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Har Norton 2004 på pc`n. Har allerede prøvd ad-aware og spybot. Ikke noe bedre. Kjørte forresten PCmark på pc`n. Fikk da helt greie resultater
Ulvestad Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Prøv dette. http://www.voodoofiles.com/13009 Muligens det vil hjelpe deg.
viggo Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Dette kan være et kjent problem. Windows har problemer med noen avi-filer. Sjekk her: http://www.tweakxp.com/tweak841.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå