Zokaban Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Har slengt inn hovedkort, cpu, ram og ett skjermkort. Når jeg slår den på sviver alt som skal, og jeg tviler på at jeg har brekt hovedkortet, men skjermen får bare "ingen signal" .. som om den ikke skulle være koblet til. Har testet skjermkortet på en annen maskin, og det fungerer som det skal. Hva slags nybegynnerfeil er det jeg har gjort nå? -.-
B4stian Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 sjekket alle kabler?? (ikke lov med bilde i signaturen forresten)
Lautsprecher Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Resette CMOS? (ikke lov med bilde i signaturen forresten)
mosher Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Litt mere info om HK, ram, cpu etc hadde ikke skadet. Har du husket ekstra strøm kontakt på hovedkortet om du har P4 cpu? Er gfx kortet skikkelig på plass i AGP porten (hvilket kort forresten)? Mosher'n
hart Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) Er det en VGA-kabel? sjekk om det ikke er noen bøyde pinner på den som ikke treffer i kontakten på skjermkortet. Har du testet skjermen på en annen maskin? Endret 20. juli 2004 av hart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå