Gå til innhold

mobilfilmer på data...

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår la jeg over en del filmsnutter fra min Nokia 6230, men problemet er da: hvordan får jeg avspilt disse i Windows XP? er det mulig å konvertere disse filmsnuttene til .avi eller noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Finnes det noen programmer for konvertering andre vei.

Jeg har et par .mpg og .wmv som jeg gjerne vil ha inn på telefonen min. (K700)

Skrevet

hm,vet ikke åssen det er med k700i, men vet vaffal til nokia,kan du bruke avi som er xvid,bare gjøre dem mindre med smartmovie .. men jeg trur du kan bruk multimedia tools for nokia eller no...

Skrevet

Slettet noen poster som inneholdt en link til en warezside for mobiler. Slikt er strengt forbudt og ProXimO får en advarsel for det.

Skrevet

ok, jeg fikk tak i 3gpToRawAvi etter litt søking... med dette konverterer til ren avi, og det førte til at ca. 10 min. med film ble 303 mb... komprimere til DivX, kanskje? men hvordan?

Skrevet

3gpToRawAvi ser jo utrolig enkelt ut da. Men jeg får ikke konvertert filen(e). Får bare opp "error" nederst i vinduet. Noen som har peil, og kan gi et tips på hva jeg evt. gjør feil.

Skrevet

Joda det er sant det. Men ønsker å konvertere til avi slik at fil(m)ene kan brennes på VCD, samt evt. sendes pr mail til mottakere som ikke har Quicktime innstallert. Mener å ha sett at Quicktime pro kan gjøre jobben, men den koster penger. 3gpToRawAvi er jo gratis.

Skrevet

du åpner 3gpToRawAvi i cmd og går til mappen hvor 3gptorawavi ligger, denne "adressen" kan det ikke være mellomrom i, for da vil ikke 3gp funke... deretter legger du filene du vil konvertere inn i mappen hvor 3gp ligger... Then you let 3gpToRawAvi work its magic!

eksempel : rolf -o rolf2

dette vil konvertere .3gp filen "rolf" til en .avi fil med navn "rolf2"

men dette er rå .avi, noe som er temmelig stort... vil derfor anbefale å konvertere til DivX, noe jeg selv sliter litt med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...