Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

finnes det lovlig hærverk?


nervegass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si det: tapere

 

Men når det er sagt, drikk dere drita og bank hverandre...

Eller: Pul en sau

Eller: Grill på parkeringsplassen til purkestasjonen

Eller: Bryt dere inn på en søppelfylling (kanskje ikke helt lov) og løp over biler, knus vindusglass dere finner, hopp på tv'er og liknende (hvis dere virkelig har så lite å gjøre som det virker som).

 

Herverk er tapersk, det er morro, men tapersk.

Lenke til kommentar

Det er veldig mye morsomt man kan gjøre som er ulovlig. I edru tilstand vil man antakelig slippe unna, men derimot når man er stup full er det veldig lett å bli tatt av onkel politi og sinte naboer.

 

Lovlig hærverk tror jeg ikke finnes....

 

Tips til the "real shitt" kan du finne i en bok kalt Anarchy Cookbook eller på nork anarkistenes kokebok. Last den ned med et p2p program feks. kazaa eller dc++ eller søk etter den med google.

 

Good Luck!

Lenke til kommentar

anarchy cookbook er allerede min bibel...gjort alt i den..har fortsatt brannsår etter "napalmen".....

 

grilling utenfor purken er notert

 

vi er 16-åringer som ikke har no bedre å gjøre, please understand....

 

vennligst fortsett å send inn forslag, dagens beste premieres med en kul link til verdens beste sommerjobb.........

Lenke til kommentar

OK her et et par:

 

Drit på trappen utenfor den sinte innvandrernaboen din, ring på og spør om sønnen hans har smelta... :D

 

Det er alltid morsomt å kaste egg. Vekten og formen passer perfekt i hånden din. Still dere på en høy bakketopp. Så har dere konkurranse om å gjøre å treffe feks. den passerende bilen, bussen, og den sinte naboen.

 

Fyrverkeri i alle former er morro. Sikt på ting og tang. Bør ikke benyttes i beruset tilstand.

 

Jage leken; En av dere må være latesom offeret. Alle dere andre løper etter han midt på veien. Ta han igjen og lat som at dere sparker og slår han. Se på reaksjonen fra vitnene. Tror dere folk hjelper han eller snur seg en annen vei?

 

kommer ikke på noe mere i farten. Vanligvis i fylla popper syke ideer opp av seg selv. Ha det gøy gutta men pass på at det ikke blir for vilt. Ting kan fort komme ut av kontroll og da får dere juling fortere enn svint!

Lenke til kommentar

La meg gjette.. dere er akkurat fylt 14 år, og er hjemme mens foreldrene deres er på ferie? Og i den anledning har dere tenkt dere en tur ned i kjelleren til fars vinballong for å drikke dere fulle, og så gjøre hærverk?

 

Dessuten; Hvorfor i helvete skal dere gjøre hærverk? Tenk om noen hadde driti på trappa deres, og du hadde sklidd i dritten neste morgen du skulle hente posten og knekt ryggen?

 

Værsåsnill, tenk litt mer på hva dere snakker om og gjør både dere og resten av befolkningen en stor tjeneste.

 

 

Ps: Det som står i Anarchist's Cookbook er bare dritt.

Lenke til kommentar
Du er bare ung en gang i livet, så drikk dere drita og vær voksne og barnslige. Det er det som er tingen

Ahh, selvmotsigelser er en herlig ting.

 

Et sunt forhold til alkohol uten slike banale utskeielser er det beste. Både for sinn og for kropp. Jeg tar meg gjerne en pils til maten, til tippekampen, til desserten og til kveldsmaten. :whistle:

Lenke til kommentar

Èn ting er å drikke seg drita og bølle litt rundt med fjortisvennene sine i sommerferien, en HELT annen ting er å planlegge hva man skal gjøre, samt annonsere det hele på et offentlig nettforum. :mrgreen: "Patetisk" er ikke dekkende.

 

Dere kan:

Slå hverandre for å være idioter.

Romperakett.

Slå hverandre litt mer.

Lenke til kommentar
OK her et et par:

 

Drit på trappen utenfor den sinte innvandrernaboen din, ring på og spør om sønnen hans har smelta... :D

 

Det er alltid morsomt å kaste egg. Vekten og formen passer perfekt i hånden din. Still dere på en høy bakketopp. Så har dere konkurranse om å gjøre å treffe feks. den passerende bilen, bussen, og den sinte naboen.

 

Fyrverkeri i alle former er morro. Sikt på ting og tang. Bør ikke benyttes i beruset tilstand.

 

Jage leken; En av dere må være latesom offeret. Alle dere andre løper etter han midt på veien. Ta han igjen og lat som at dere sparker og slår han. Se på reaksjonen fra vitnene. Tror dere folk hjelper han eller snur seg en annen vei?

 

kommer ikke på noe mere i farten. Vanligvis i fylla popper syke ideer opp av seg selv. Ha det gøy gutta men pass på at det ikke blir for vilt. Ting kan fort komme ut av kontroll og da får dere juling fortere enn svint!

Herregud, folk som holder på med slikt kan umulig ha god humor/høy EQ.

:nei::hrm:

 

Ta heller å finn på noe smart, eller se en film, istedet for å driv på med herværk...

Latterlig... :no:

Lenke til kommentar

Ehhh...man skal ikke PLANLEGGE slikt. Man kan gjerne planlegge å drikke seg full, men ikke at det skal gjøres hærverk i fylla. Altså....det som skjer av hærverk i fylla skjer jo nettopp fordi man er full. Fylla skal ha skylda, men dere har jo tydeligvis planene klare for hva som skal ødelegges.....nei herregud, jeg orker ikke å svare mer på dette :no: Ta nå å finn på noe som ikke er ødeleggende. Bøllering til folk etc.

Lenke til kommentar
jeg og noen venner skal drikke oss sveisefulle snart,

og har i den anledning lyst til å gjøre litt "faenskap". Vi har alle rene rulleblad, og vil gjerne beholde de.... :)

er det noe bøll vi kan gjøre ustraffet?? :hmm:

 

vi er ute hele natta så her trenger vi mange forslag.... :D

øhh... ok...

 

Drit på en 100lapp brett den sammen så en ikke ser skiten (bare et tynt lag - tenk kjølepasta) legg den i gata, vent til noen kommer å tar den opp og se reaksjonen til vedkommede når de finner ut hva de holder i hendene!

 

Tatt fra CKY!

 

BTW: Dere er en skam for alle 16 åringer! For å være ærlig så tviler jeg litt på at dere er mer enn 14!

Lenke til kommentar
Må bare si det: tapere

 

Men når det er sagt, drikk dere drita og bank hverandre...

Eller: Pul en sau

Eller: Grill på parkeringsplassen til purkestasjonen

Eller: Bryt dere inn på en søppelfylling (kanskje ikke helt lov) og løp over biler, knus vindusglass dere finner, hopp på tv'er og liknende (hvis dere virkelig har så lite å gjøre som det virker som).

 

Herverk er tapersk, det er morro, men tapersk.

jeg tvilerpå at han mente hærværk, han mente nok sikkert at de skulle drive ap med noen, foreksempel: midt på natta, teip et par søppelsekker på vinduene på et hus(alle), det gjorde mamma å noen venner med en dame, hu skjønte ikke hvorfor det ikke ble lyst :p hun merka det ikke før sent på kvelden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...