Gå til innhold

sony ericsson t630,samsung p400 eller siemens cx65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P400 er jo relativt gammel da, men den er klapp, ellers er jeg dårlig kjent med den... (et + hos meg)

T630 er T630 :p Bra telefon, skal visst være litt dårlig på sms og kamera er ikke det beste, men telefonen ser bra ut!

CX65 hmm... Bra kamera, bra skjerm, tåler en del...

 

Jeg hadde mest sannsynlig valgt T630 av den enkle grunnen at jeg ikke liker Siemens så godt (smaksak) :yes:

Lenke til kommentar

P400 er klumpete stor og nesten utan funksjoner, pluss at den er erstatta av P510 trur eg det var.

 

T630 har sine mangler (minnestørrelsen blant anna)

 

CX65 har fått ganske mykje god kritikk, mangler ein del av dei avanserte funksjonene (bluetooth blant anna).

 

Litt etter kva du skal bruke telefonen til utanom det primære ein telefon er til for. Blir det litt å vurdere funksjonane til telefonene opp mot kvarandre, men eg ville sett mest på CX65 og t630 og heller droppa P400.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Kommer jo litt an å dine behov da. Som sagt så er jo P400 klapp, mens de to andre er vanlige. T630 er bra på sine områder, men CX65 er sterkere på de fleste områdene som T630 har. Det eneste den mangler er blåtann. Den har 11mb minne, vga kamera, god lyd, stor og klar skjerm og den koster ikke like mye som T630 ;)

Lenke til kommentar
Kommer jo litt an å dine behov da. Som sagt så er jo P400 klapp, mens de to andre er vanlige. T630 er bra på sine områder, men CX65 er sterkere på de fleste områdene som T630 har. Det eneste den mangler er blåtann. Den har 11mb minne, vga kamera, god lyd, stor og klar skjerm og den koster ikke like mye som T630 ;)

T630 er forsåvidt litt billigere enn CX65.

 

Men jeg synes CX65 er verdt forskjellen..

 

Bedre skjerm, bedre underholdningsmuligheter, mere minne, bedre kamera, men dog ikke bluetooth.

Lenke til kommentar
ok takk for alle svar. btw er det noen som vet hvor lang tid det vil ta å få cx65'en hvis man kjøper den på mshop eller mpx og hvor mye frakta koster? trenger den helst før fredag

På mpx kan du bare gå inn å se på frakten før du bekrefter ordren.

 

Hvis du bestiller mobilen i natt, og bruker hjempåkvelden-levering (hvis det er mulig der du bor) vil du ha mobilen sannsynligvis tirsdag kveld. Bruker du postoppkrav tar det en dag lengre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...