Christian86 Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Forst maa jeg si at jeg sitter paa et kroatisk tastatur. V600 inner/yttter skjerm kutter ut til tider nektet en periode aa fungere med nettverk. (intet mottak) tastatur/dislplay lys slutter helt plutselig aa fungere slaar seg av 7610 sms som forsvinner telefon mister mottak slapt batteri no tasten(rod tast) har falt inn. (vanskelig aa forklare) ringetone nulstilles (lagt inn i riktig mappe)
Eulogy Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Kanskje den røde tasten har blitt trykt så hardt inn at den har sitti fast på en eller annen måte? Har forresten ikke hatt noe problem med min 7610. Og det med nettet. Kanskje det er dårlige signaler der?
Christian86 Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 problemet er baade her i Kroatia og hjemme i Norge. Derfor er jeg en smule bekymret
eblth Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Har heller aldri hatt noen problemer med min 7610... Det hørtes litt rart ut det derre... Ville skjekket med forhandleren!
jalleks Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Det virker som om du har vært litt uheldig med de mobilene der Hmm... Men håper ikke det er slike feil på mange. Det virker ikke slik heldigvis
Christian86 Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Motoroal anbefalte at telefonen ble byttet. Snakket med dem for jeg dro, men kunne ikke levere paa service grunnet veldig behov for mobil. Tastaturet paa begge er det som bekymrer meg. De har en tendens til bare aa slokne. (kan ha vaert uheldig siden jeg fikk en av de forste telefonene paa 7610 og V600)
smoker2 Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hei Har selv en 7610 og forløpig ikke noe problem unntagen en død pixel(tror jeg),blå prikk som er helt stille
nkrystad Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 (endret) Har akkurat det samme problemet med V600. Plutselig vil ikke mobilen reagere (slår seg også av), og jeg må ta ut batteriet for så å sette det inn igjen. Det hender også da at skjermen ikke viser noe bilde, eller at tastaturet ikke lyser. Har nå sendt den inn til rep. Endret 25. juli 2004 av nkrystad
Christian86 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 mest sansynligvis noe galt med software. Paa min saa kan jeg ogsa risikere at antennen faller ut (bokstavlig talt)
nkrystad Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Motoroal anbefalte at telefonen ble byttet. Snakket med dem for jeg dro, men kunne ikke levere paa service grunnet veldig behov for mobil. Tastaturet paa begge er det som bekymrer meg. De har en tendens til bare aa slokne. (kan ha vaert uheldig siden jeg fikk en av de forste telefonene paa 7610 og V600) Innrømte Motorola at det var en firmware-feil, og at du da kunne sende den inn til dem for så å få en reparasjon/ny? Hva var det dem egentlig sa?
Christian86 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 I mitt tilfelle saa sliter den med lading og antenne. Jeg ble anbefalt aa fa ny, men pga ferie avvikling sa kunne jeg ikke vente pa ny. Slik er listen naa inner/yttter skjerm kutter ut til tider nektet en periode aa fungere med nettverk. (intet mottak) tastatur/dislplay lys slutter helt plutselig aa fungere slaar seg av darlig lading batteriet kan plutselig do ut antenne kan falle ut (bokstavlig talt)
nkrystad Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Når det gjelder min, begynte det med at den ikke ville reagere, selv om skjermen/tastaturet lyste. Dermed måtte jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen. Dette fungerte etter 2-4 forsøk. Etter en stund ble det bare værre, og mobilen slo seg helt av. Noen ganger var det mulig å slå den på igjen etter vanlig metode, mens andre ganger måtte jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen. Men grunnen til at jeg sendte den inn til reparasjon var at den til slutt ikke ville starte i det hele tatt, og den reagerte ikke på lading heller. Skal innrømme at jeg en gang mistet den i asfalten, men da du har de samme problemene med din, kan ikke dette være grunnen. Fikk noen merker, så kanskje jeg får en ny?
Christian86 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 altsa, min har hatt omtrentlig alt dette siden dagen jeg fikk den. Dessverre sa kunne jeg bytte den ettersom jeg skulle 3 uker til kroatia og 7610en ogsa hikket veldig.
Normann Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 På min 7650 varsler den ikke alltid når jeg mottar sms og mms...men da er det bare å skru av og på, su funker det fett igjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå