Gå til innhold

Rare ting skjer med min V600 og 7610

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forst maa jeg si at jeg sitter paa et kroatisk tastatur.

V600

inner/yttter skjerm kutter ut til tider

nektet en periode aa fungere med nettverk. (intet mottak)

tastatur/dislplay lys slutter helt plutselig aa fungere

slaar seg av

7610

sms som forsvinner

telefon mister mottak

slapt batteri

no tasten(rod tast) har falt inn. (vanskelig aa forklare)

ringetone nulstilles (lagt inn i riktig mappe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje den røde tasten har blitt trykt så hardt inn at den har sitti fast på en eller annen måte? Har forresten ikke hatt noe problem med min 7610. Og det med nettet. Kanskje det er dårlige signaler der?

Skrevet

Motoroal anbefalte at telefonen ble byttet. Snakket med dem for jeg dro, men kunne ikke levere paa service grunnet veldig behov for mobil.

Tastaturet paa begge er det som bekymrer meg. De har en tendens til bare aa slokne.

(kan ha vaert uheldig siden jeg fikk en av de forste telefonene paa 7610 og V600)

Skrevet (endret)

Har akkurat det samme problemet med V600. Plutselig vil ikke mobilen reagere (slår seg også av), og jeg må ta ut batteriet for så å sette det inn igjen. Det hender også da at skjermen ikke viser noe bilde, eller at tastaturet ikke lyser. Har nå sendt den inn til rep.

Endret av nkrystad
Skrevet
Motoroal anbefalte at telefonen ble byttet. Snakket med dem for jeg dro, men kunne ikke levere paa service grunnet veldig behov for mobil.

Tastaturet paa begge er det som bekymrer meg. De har en tendens til bare aa slokne.

(kan ha vaert uheldig siden jeg fikk en av de forste telefonene paa 7610 og V600)

Innrømte Motorola at det var en firmware-feil, og at du da kunne sende den inn til dem for så å få en reparasjon/ny?

Hva var det dem egentlig sa?

Skrevet

I mitt tilfelle saa sliter den med lading og antenne.

Jeg ble anbefalt aa fa ny, men pga ferie avvikling sa kunne jeg ikke vente pa ny.

Slik er listen naa

inner/yttter skjerm kutter ut til tider

nektet en periode aa fungere med nettverk. (intet mottak)

tastatur/dislplay lys slutter helt plutselig aa fungere

slaar seg av

darlig lading

batteriet kan plutselig do ut

antenne kan falle ut (bokstavlig talt)

Skrevet

Når det gjelder min, begynte det med at den ikke ville reagere, selv om skjermen/tastaturet lyste. Dermed måtte jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen. Dette fungerte etter 2-4 forsøk.

Etter en stund ble det bare værre, og mobilen slo seg helt av. Noen ganger var det mulig å slå den på igjen etter vanlig metode, mens andre ganger måtte jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen.

Men grunnen til at jeg sendte den inn til reparasjon var at den til slutt ikke ville starte i det hele tatt, og den reagerte ikke på lading heller.

Skal innrømme at jeg en gang mistet den i asfalten, men da du har de samme problemene med din, kan ikke dette være grunnen. Fikk noen merker, så kanskje jeg får en ny? :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...