Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på Star Wars The New Hope. Kjøpte meg trilogien på dvd, så jeg måtte bare se på den. Ganske bra, men noen ting som irriterte meg litt. For eksepel at teksten i begynnelsen var på norsk. Og de nye 3d effektene, men jaja, filmen er fortsatt bra.

 

Så var jeg på kino og så på Resident Evil 2 Apocalypse. Jeg hadde ikke noen forventninger til denne filmen, og jeg syns at 1ern bare var ok. Så jeg ble overrasket av denne, var ganske bra faktisk. Nemesis så ganske tøff ut. Det var masse god action, og jeg ble faktisk skremt et par ganger. Mest på grunn av høy lyd i kinoen da, men likevel.

Lenke til kommentar
Så på Star Wars The New Hope. Kjøpte meg trilogien på dvd, så jeg måtte bare se på den. Ganske bra, men noen ting som irriterte meg litt. For eksepel at teksten i begynnelsen var på norsk. Og de nye 3d effektene, men jaja, filmen er fortsatt bra.

Den teksten i begynnelsen er jo på norsk bare om du velger norske subtitles.

Lenke til kommentar

Den siste filmen var naa nettopp:

Edward Scissorhands - elsker den filmen. Husker fortsatt forste gangen jeg saa den...

 

I gaar saa jeg:

Deep Blue Sea - ja, jeg skammer meg :blush: , men det var det eneste som gikk paa TV...

Rush Hour 2 - bedre enn Deep Blue Sea, bare synd den begynte rett etterpaa, og ikke samtidig...

Lenke til kommentar
Apocalypse Now! Redux - et mesterverk uten sidesykke. 3 timer og 15 minutter med ren herlighet.

God film, men personlig synes jeg at slutten ble litt for filosofisk. Holdt nesten på å sovne da, jeg. :blush:

 

Selv så jeg 2 Fast 2 Furious i går. Faktisk ganske bra. God underholdning var det iallefall.

OMG, beste innlegget noensinne!

Du kritiserer Apocalypse Now, for så å si at 2fast2furious var en GOD film!

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...