Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste jeg så var "22", "Sleepy Hollow" og "Sprengeren". (Hadde bare NRK og TV2 på hytta til en venn.)

"22". Lavbudsjettsfilm er greit men ikke dette. Filmen skal være en skrekkfilm men fungerer ikke som dette i det hele tatt. Mer som parodi. Elendig skuespill, dårlig kameraføring, usammenhengende og fullstendig uten plott. Verre film skal du lete lenger etter! :hrm:

Skrevet

The village, FY for en dritfilm... Det eneste som var skummelt i den var hvor dårlig den var. Fatter ikke hvorfor så mange sier den er bra :no:

Skrevet
The village, FY for en dritfilm... Det eneste som var skummelt i den var hvor dårlig den var. Fatter ikke hvorfor så mange sier den er bra :no:

Det der sier de fleste som hadde forventet seg en überskummel skrekk&gru film...

Skrevet

Så Taxi 3 for et par timer siden. Var rimelig bra, helt frem til jeg sovnet. Dette har ingenting med filmen å gjøre.

Synes riktignok eneren og toeren er bedre.

I kveld er det stor mulighet for at det blir Dumb and Dumberer. Satser på at den er go'

Skrevet

Så "Planet Of The Apes" her om dagen, riktignok var det den nyeste med Mark Wahlberg i hovedrollen. Synes den var grei, men ikke noe spesielt.

Skrevet
Så Taxi 3 for et par timer siden. Var rimelig bra, helt frem til jeg sovnet. Dette har ingenting med filmen å gjøre.

Synes riktignok eneren og toeren er bedre.

I kveld er det stor mulighet for at det blir Dumb and Dumberer. Satser på at den er go'

Du vil bli skuffet, dypt skuffet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...