Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Citizen Kane

Vel, for å være helt ærlig så likte jeg den ikke. Den var ikke dårlig på noen slags måte, men jeg har en stygg mistanke om at den var litt mer revolusjonerende i 1941 enn den er nå i 2005. Jeg har sett noen andre filmer fra så lenge siden og ser at dette er milevis foran det som var blitt laget før, men alikevel imponerte den ikke noe særlig.

Skrevet

21 grams - veldig bra.

Supersize me - ganske morsom, men blir litt kjedelig etter hvert.

National treasure - helt ok underholdning.

Skrevet

Requiem For A Dream. Litt blandede følelser i grunn. Blir litt for mye av det gode (med tanke på hvordan filmen ser ut). Hadde Aronofsky putta inn et par geiteri en scene, så hadde filmen blitt enda mer uforståelig (bedre) *host* Menneh.. 8/10.

Skrevet

Dark Blue - 5/10

Basic - 6/10

The Gift - 7/10

Police Story - 8/10

Police Story 2 - 8/10

Police Story 3 - 8/10

Project A - 8/10

Project A II - 8/10

En skikkelig god Jackie Chan helg :thumbup:

Skrevet
The Grudge. Var bra den altså, endel skvettescener. :)

Åh den filmen suger hytterottetissefant :p *måtte kommenteres*

Så Kill Bill Vol.2 og den var like fantastisk som alltid, en av mine favorittfilmer. :thumbup:

Skrevet
Kate & Leopold.

Den var ganske underholdende faktisk.

For en latterlig dårlig film. Selv for å være en reise-i-tid-film var den usannsynlig og inkorrekt... Jackman var karismatisk som fy, men alikevel...

Skrevet

Hellboy

Nok en gang hjernedød underholdning..men heller ikkje denne gangen greide eg heilt å få meg sjøl underholdt...kanskje eg har mista grepet på denne type film som stort sett pleier å funke for meg.. :shrug:

Skrevet

Children of Dune Ep 1/3 - Forferdelig dårlig og oppstyltet skuespill, pinlig å se på. Trist at ingen andre enn David Lynch klarer å løfte lerretversjonene på høyde med bøkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...