Gå til innhold

Half Life 2 Specs Revealed!


Mello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Generally speaking, if you have a Radeon 9600 or above then HL2 will run pretty well. If you have a GeForceFX then HL2 won't run so well.

 

What the fuck? :ohmy: Det kan umulig være så stor forskjell at de ikke annbefaler nvidia FX uansett! Greit nok at ati er bedre på dx9 men så forbanna stor forskjell er det da ikke!

Lenke til kommentar
Generally speaking, if you have a Radeon 9600 or above then HL2 will run pretty well. If you have a GeForceFX then HL2 won't run so well.

 

What the fuck? :ohmy: Det kan umulig være så stor forskjell at de ikke annbefaler nvidia FX uansett! Greit nok at ati er bedre på dx9 men så forbanna stor forskjell er det da ikke!

Er jo ikke bare den rene ytelsen til kortene, også hvordan de takler spillet. Half-life 2 er jo "ATI spill"

Lenke til kommentar
Generally speaking, if you have a Radeon 9600 or above then HL2 will run pretty well. If you have a GeForceFX then HL2 won't run so well.

 

What the fuck? :ohmy: Det kan umulig være så stor forskjell at de ikke annbefaler nvidia FX uansett! Greit nok at ati er bedre på dx9 men så forbanna stor forskjell er det da ikke!

Det er bare tull, jeg har prøvd HL2 på et Ge-Force FX 5600 å det gikk helt fint, hadde tillogmed helt opp i 108 fps på det meste å nede i ca 20-30 på andre steder, men så er jo FX 5600 et elendig kort.

 

men fra FX 5900 å opp burde det da funke meget godt...

Lenke til kommentar
Det er bare tull, jeg har prøvd HL2 på et Ge-Force FX 5600 å det gikk helt fint, hadde tillogmed helt opp i 108 fps på det meste å nede i ca 20-30 på andre steder, men så er jo FX 5600 et elendig kort.

 

men fra FX 5900 å opp burde det da funke meget godt...

Og det er en selvfølge at ytelsen til en leaked alpha versjon er represenativ med det ferdige spillet?

Kan du si noe om du kjøre med PS1.1 eller PS2.0?

 

5600 runs HL2 at 5-10fps with ps_2_0 in common maps, 5600 runs HL2 at 30-40fps with ps_1_1 in the same map. This is running at 1024x768
Lenke til kommentar

Anbefalte krav vil nok gjøre spillet spillbart på nogenlunde grafikk, kan ikke huske noen gang i historien at de anbefalte kravene var det man trengte for å spille spillet på høyeste oppløsning med max AF og AA. Vil tippe at det anbefalte oppsettet vil kan kjøre med 1024x768 med litt dill dall på.

Lenke til kommentar
Generally speaking, if you have a Radeon 9600 or above then HL2 will run pretty well. If you have a GeForceFX then HL2 won't run so well.

 

hmmm :hmm:

Hahahaha, Evillaugh :!: :tease:

Hehe, ikke så slem nå :p men må nesten si meg litt enig, koser meg med ATI i slike tilfeller :) men blir nok et X800XT på meg litt utover høsten, må bare spare litt nå, 5k på skjermkort = nekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...