Gå til innhold

R9800 pro 3dmark03


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flaut? Jeg hadde 5381 med 9700 np (overklokket) er da ikke så verst for et såpass gammelt kort syns jeg.

 

Med 9800 Pro har jeg 6911, overklokket med original luftkjøling.

 

Øvrige specs i profil.

Eg får 5k med mitt, men det er berre flashet til Pro, gidder ikkje stresse med meir overklokking :p

Lenke til kommentar
Hehe....

 

Stakkars Nvidia fans som blir stengt ute fra "gjengen"  :p

Hehe ja. Har faktisk hatt nVidia selv helt siden GeForce 256... whoo det er lenge siden... så gikk det slag i slag: gf2mx, gf2 pro, gf3 ti200, og hadde det ikke vært for en kompis' gode råd så hadde jeg hatt et fx5900 nå... er glad for at jeg valgte å bruke litt ekstra på et r9800pro jeg ;) raskere minne, og generelt raskere kort med bedre overklokkingsmuligheter...

 

Anyways, joda i 3dmark03 er man ikke så avhengig av annen maskinvare, men allikevel... sitter med et gammelt asus p4s8x-x hk... og derimot corsair xms3500c2 ram og en p4 nw 2.53ghz cpu... men allikevel... hk'et trekker nok ned...

 

PS! Hehe... småflaut... valgte intel foran AMD for nesten 2 år siden fordi jeg trodde de hadde mindre kjølere som bråkte mindre, og var dessuten blitt skremt av alt snakket om varme AMD prosessorer. Skulle heller kjøpt meg en bedre (og langt billigere) cpu fra amd...

Endret av ChriZno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...