AK47 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Har lest litt om spillet, og har så vidt fått med meg at det har vært litt vel mye opphausing. Men når jeg leser om spillet og ser muligheten spilllet byr på blir det interesant, selv om det slaktes noe. Er det noen her som har prøvd fullversjonen? Spesielt skulle det vært interesant med tilbakemeldinger fra dere som har prøvd med den nye patchen.
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Du skulle prøvd å søke litt... Tråd: Er det noen her som har kjøpt Soldner? Tråd: Omtaler av Söldner dukker opp på nettet... Jeg har spilt spillet, men ikke så mye, så jeg bør ikke uttale meg så mye... Det eneste jeg sier er at idden med Soldner er genial, men det ble nok et litt for stort prosjekt for lille JoWood...
orjanos3.16 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Har kjøpt og spilt spillet en god del og må si jeg er utrolig skuffet! Spillet har utrolig potensiale, men det meste er så dårlig gjennomført, at jeg bare blir sittende å riste på hodet. Må være den største spill nedturen på mange år for min del.
Talker Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Er de "siste patchene" til demoen eller fullversjonen? ER det noe patcher til demoen?
Hr. Jenssen Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Det ser jo veldig bra ut.. Men det er det ikke... Ikke gå i samme fella som jeg gjorde, gutt...
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg synest det såg SINNSYKT dårlig ut..... Hadde ikke betalt fem flate øre for det spillet der nei
Windoge Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 At folk kjøper den greia etter det har fått rundt 4/5 av 10 på de fleste omtaler.
FenrisC0de Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Spillet har potensiale, ikke noe mer! Rett og slett. jeg gledet meg masse til Söldner, og jeg fulgte tett opp på utviklingen av det, men utviklerne gapte over alt for mye, og de utførte alt utrolig dårlig. Hvis man leste igjennom FAQ`s på websiden dems så skulle man tro at spillet skulle slå ut battlefield og alle disse her på alle måter, men så kom spillet, og neimen om det var noe dritt! hehehe! Men jeg liker at spillet er så mod-bart, ikke at det har så mye å si, men mods forlenger spill-opplevelsen
iobor Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Dette er absolutt det verste spillet jeg noen gang har kjøpt!! Jeg vil tro at det finnes spill fra midten av 90-tallet som har bedre grafikk enn dette makkverket! mvh Iobor
Keylar Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 jeg syntes Söldner var et helt greit spill jeg , iaffal Multiplayer delen var skikkelig morro ! Gleden ved å komme rullende med en Abrahams tank opp en vei med noen tropper bak deg som blir beskutt av en Sniper i en bygning 250m lenger opp i veien og fyre av kanonen - hele huset blir sprengt i fillebiter og sniperen sitter tilbake med 1hp og geværet på andre siden av gårdsplassen . oxo fly og helikopterne virker bra, spesielt "skydive" ned på slagmarken er utrolig bra! MEN: spillet har 400000 bugs, er ustabilt etc etc .....BF Vietnam gir meg mer glede bare så det er sagt...........
MrLee Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 jeg syntes Söldner så utrolig lovende ut, helt til jeg la merke til at jowood produserte...da avskreiv jeg hele skiten, og det ser det ut som jeg gjorde rett i...
Vice Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Slenger meg bare på her og sier som de andre: Dette spillet er skrot! Kunne vært kjempebra men endte dessverre opp som kjempedårlig.
Keylar Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 jeg syntes Söldner så utrolig lovende ut, helt til jeg la merke til at jowood produserte...da avskreiv jeg hele skiten, og det ser det ut som jeg gjorde rett i... Jowood's Gothic 1 og 2 er helt glimrende RPG spill så kom ikke her med den Brukte sikkert over 100 timer på Gothic 2 og jeg vet flere her gjorde det oxo!
The_evil_blue_toad Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 jeg syntes Söldner så utrolig lovende ut, helt til jeg la merke til at jowood produserte...da avskreiv jeg hele skiten, og det ser det ut som jeg gjorde rett i... Jowood's Gothic 1 og 2 er helt glimrende RPG spill så kom ikke her med den Brukte sikkert over 100 timer på Gothic 2 og jeg vet flere her gjorde det oxo! Synes også spellforce er et meget spennende spill
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 jeg syntes Söldner så utrolig lovende ut, helt til jeg la merke til at jowood produserte...da avskreiv jeg hele skiten, og det ser det ut som jeg gjorde rett i... Jowood's Gothic 1 og 2 er helt glimrende RPG spill så kom ikke her med den Brukte sikkert over 100 timer på Gothic 2 og jeg vet flere her gjorde det oxo! Jeg hadde tenkt aa (sýtter i Tyrkýa med et F***ed tastatur) sý noe om det Mr. Lee sa, men jeg tenkte at det mA jo vAEre noen som har en motsatt menýng! Og jommen fant jeg det ýkke! Gothýc 2 var og er GLIMRENDE!
mrOwnage Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Söldner - Secret Wars er et genialt spill, til tross for en del bugs og ustabilitet i starten. Min mening er at spillet ble gitt ut altfor tidlig, og det ødela for førsteinntrykket til de fleste som prøvde det. Det har gått over en måned siden det ble utgitt i Europa, og tidligere denne uken kom den nyeste patchen ut,med en massive changelist som fikser veldig mange problemer, samt justerer gameplayet en del. Jeg vil anbefale SSW på det varmeste,dette spillet kommer til å bli stort - trust me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå